Beef en Steak

Gietijzeren kamado

Hij is dubbelwandig geïsoleerd, dus het is geen gietijzeren ei. En ik quote:

“Tot slot is een gietijzeren kamado over het algemeen gemakkelijker te onderhouden en schoon te maken. Het robuuste materiaal vereist minder zorg dan keramiek, en eventuele roestvorming kan worden verwijderd en behandeld om de levensduur van de kamado te verlengen.”

Wat een bak met onzin is dit 😂 Je kunt dus beter voor roestend gietijzer kiezen dan voor keramiek waar niets invloed op heeft. Nou ja, de zwaartekracht misschien als je hem laat vallen 😂

Dit is een dubbelwandige metalen kamado met ertussen isolatiemateriaal.
Zelf heb ik de char griller akorn, de bbq is identiek alleen het onderstelen prijs is anders.(char griller €500)
Ik ben hier zelf dik tevreden over. Goed op temperatuur te houden en redelijk laag kolenverbruik.

Wat een gebakken lucht vehaal.
Waarom denk je dat we in de petrochemie geen gietijzer voor thermisch en drukbelaste toestellen gebruiken?

Ik zou eens naar het koolstofgehalte, sterkte cijfers en de chemische samenstelling van dit materiaal vragen..🤔.....antwoord...😖😢🤣🤣

De zins snede:
1738745893758.png

Het is ook nogal een veel voorkomend probleem dat je eten aan je dome blijft plakken..... ;)

Het kan best nog een leuke BBQ zijn maar de advertentie slaat nergens op. Dat zegt wat over de aanbieder.
Gewoon wat zaken bezoeken om te kijken en te voelen en en mede BBQ-ers naar hun ervaringen vragen werkt het beste.

Daarna krijg je er zelf gevoel bij.

Laatst bewerkt:
Als ik de advertentie zo lees krijg ik toch heel sterk de indruk dat ChatGPT gevraagd is om een advertentie voor een gietijzeren kamado te schrijven 😅

Ik heb even de proef op de som genomen:
1738746741045.png

Terug
Bovenaan Onderaan