BasBQ
Beef en Steak

Gietijzer rooster voor weber 47

 

sierkgoedemoed

Tondelzoeker
Berichten
7
Hi

Ik ben op zoek naar een gietijzeren rooster die op mijn weber past en in de toekomst op mijn kamadoo die er nu nog niet is.

In wat oudere posts heb ik al iets dergelijks gelezen. Maar omdat wellicht de maten van de bastard large gewijzigd zijn nogmaals de vraag.

Zou een gietijzeren rooster van de bge large of de bastard large op een weber 47 passen? Mijn voorkeur neigt naar de bastard maar vermoed dat deze te groot is en die van de bge large wel past.

Iemand ervaring of info?

Groeten

Sierk.
 
hoi, het giet ijzeren rooster van een BGE large is volgens mij 40 cm, die heb ik op een gas Outdoorchef liggen dus mijn tip is meet hoe groot je rooster mag zijn en zoek deze via google, ik denk niet dat deze past op een Weber 47  ;)
 
sierkgoedemoed zei:
Hi

Ik ben op zoek naar een gietijzeren rooster die op mijn weber past en in de toekomst op mijn kamadoo die er nu nog niet is.

In wat oudere posts heb ik al iets dergelijks gelezen. Maar omdat wellicht de maten van de bastard large gewijzigd zijn nogmaals de vraag.

Zou een gietijzeren rooster van de bge large of de bastard large op een weber 47 passen? Mijn voorkeur neigt naar de bastard maar vermoed dat deze te groot is en die van de bge large wel past.

Iemand ervaring of info?

Groeten

Sierk.
Met alle respect. Als je bestaande rooster nog goed is. Zou ik gewoon het geld bewaren voor de volgende aanschaf. Dan heb je deze sneller. En pin je je niet vast op een specifiek formaat of model. En met een beetje geluk kom je er dan ook een tegen met gietijzeren rooster.
Gebruik zelf nog steeds mijn weber ketel. En heb hier ook een sear grate bij. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik deze erg weinig gebruik.

Enviado desde mi SM-T800 mediante Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan