BasBQ
Beef en Steak

Gevraagd: alternatief voor weber brikettenhouder

 

pizzabakker

Vuurmaker
Berichten
62
Ik ben in het bezit van een master touch zonder weber brikettenhouder. Ik benieuwd of iemand een alternatief heeft voor deze accessoire?
Op Allibaba kan je ze bestellen voor ?1,- per stuk. Je moet er alleen dan wel gelijk 1000 bestellen  :)

Mijn weber heeft ook de kolenrekjes, maar als ik dan wil switchen om de sear grate te gebruiken, kan ik de kolen nu niet opnieuw plaatsen.

Benieuwd of voor deze accessoire ook een Ikea hack bestaat of iets anders goedkoop. Ipv 35 euro voor dun stukje staal.

 
Nu bij de LIDL is Duitsland te krijgen. RVS kooltjeshouders voor EUR 4,- !!!
 
eamesz zei:
Nu bij de LIDL is Duitsland te krijgen. RVS kooltjeshouders voor EUR 4,- !!!

Dit is niet verkeerd, deze week maar even de grens over, ( moet toch nog PP halen )
 
Potverdrie. Die kippenhouder en ribrekjes spreken me wel aan. Iemand die gaat en wat wil opsturen ? Of uit omgeving den bosch gaat naar duitse lidl?

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Ik ga vandaag of morgen, als ik je een plezier kan doen!
 
Riestad zei:
Ik ga vandaag of morgen, als ik je een plezier kan doen!
In dat geval... Heel graag!
Ik zie geen prijzen op de lidl site. Maar zag dat je aangaf 5 ekkies per.ding.

Een ribrekje en vogelstomer zou ik te gek vinden.

Verzenden zal 6 euro zijn ofzo?

Hoor het wel hoe en wat.

Dank!
Wailer zei:
Potverdrie. Die kippenhouder en ribrekjes spreken me wel aan. Iemand die gaat en wat wil opsturen ? Of uit omgeving den bosch gaat naar duitse lidl?

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk


Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Heb iets.geks.gedaan zie ik.. Haha. Maar graag een kippenhouder en ribrekje.. Ideaal!

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Wailer zei:
Heb iets.geks.gedaan zie ik.. Haha. Maar graag een kippenhouder en ribrekje.. Ideaal!

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

Jep 5 euro :)

Ik neem ze mee Pm je wel ff
 
Wist het niet eens, toevallig vandaag bij de lidl in Ahaus geweest, direct maar wat meegenomen. Ik was blijkbaar niet de enige, want er lag bijna niets meer.

Heb 2 brikkettenhouders, 1 kiphouder (laatste)  en 1 vleespers meegenomen
 
Toyoda zei:
Krizzziz zei:

Dat is flauw... blijkbaar zit de web shop voor nederland in een beta fase. dus die komt er wel aan.

Soms is het een voordeel als je een grensgevalletje bent :)
 
Riestad zei:
Toyoda zei:
Krizzziz zei:

Dat is flauw... blijkbaar zit de web shop voor nederland in een beta fase. dus die komt er wel aan.

Soms is het een voordeel als je een grensgevalletje bent :)

Ik ben ook een grensgeval hoor :) 10km van de Nederlandse grens en de Duitse is ook niet ver weg. En dan woon ik ook nog eens 500 meter van de taalgrens :p extreem grensgeval dus :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan