BasBQ
Beef en Steak

Geleiders Weber

 
 

BertM

Gemarineerd
Berichten
2.217
Helaas blijkt dat de deksel geleiders het niet zo leuk vinden dat ik een Weber pizza oven heb gekocht...
Iemand anders deze ervaring ook gehad, en wat was de oplossing om dit tegen te gaan?
7d8562a7df348dc6e055cba98c287d89_zps0ks93d5z.jpg
 
Oplossing? De pizzaring aan mij verkopen natuurlijk!!
 
Ik heb precies hetzelfde laatst. Maar ik heb geen pizza ring gebruikt.
Mijn rooster is ook wat doorgebogen.

Mijn WGA trekt de warmte ook niet goed, het aluminium plaatje waarmee je de lucht regelt is helemaal krom getrokken. Ook het kolen rooster moet ik steeds omdraaien.

 
uh... 40% of 20%?

Raak een beetje van slag door al die kortings verhalen...
 
BertM zei:
Lowietje72 zei:
Oplossing? De pizzaring aan mij verkopen natuurlijk!!
Wil je er 1 hebben dan?
Heb hem met 40% korting hier bij de Intratuin gekocht en ze hebben er nog wel meer...

Nee hoor Bert. Voorlopig niet. Ik ga eerst mijn geld vergooien voor een BBQGuru. Welke uitvoering weet ik nog niet.
 
Ja, ik zou eigenlijk wel Weber willen mailen. Maar ik heb de BBQ 2ehands op Marktplaats gekocht.

Het chroom gaat/is ook vanmijn rooster af. Daar heb ik Weber al eens eerder voor gemaild. Maar omdat ik geen rekening kon overleggen wilde ze niks vervangen..
 
stijntje113 zei:
Ja, ik zou eigenlijk wel Weber willen mailen. Maar ik heb de BBQ 2ehands op Marktplaats gekocht.

Het chroom gaat/is ook vanmijn rooster af. Daar heb ik Weber al eens eerder voor gemaild. Maar omdat ik geen rekening kon overleggen wilde ze niks vervangen..

Bij normaal en intensief gebruik is slijtage natuurlijk heel logisch... ik heb pas een nieuw RVS rooster gekocht voor mijn Weber 57 erg fijn hoor!

Het voorbeeld van BertM klinkt als een constructiefout (of tenminste een gebrek in de gebruiksaanwijzingen daarbij) en kan me dan me daarom
voorstellen dat de Weber klantenservice daar wel raad mee weet. Chroom dat van een rooster afspringt gaat op den duur altijd gebeuren.
 
Sander72 zei:
stijntje113 zei:
Ja, ik zou eigenlijk wel Weber willen mailen. Maar ik heb de BBQ 2ehands op Marktplaats gekocht.

Het chroom gaat/is ook vanmijn rooster af. Daar heb ik Weber al eens eerder voor gemaild. Maar omdat ik geen rekening kon overleggen wilde ze niks vervangen..

Bij normaal en intensief gebruik is slijtage natuurlijk heel logisch... ik heb pas een nieuw RVS rooster gekocht voor mijn Weber 57 erg fijn hoor!

Het voorbeeld van BertM klinkt als een constructiefout (of tenminste een gebrek in de gebruiksaanwijzingen daarbij) en kan me dan me daarom
voorstellen dat de Weber klantenservice daar wel raad mee weet. Chroom dat van een rooster afspringt gaat op den duur altijd gebeuren.
Klopt helemaal, heb ook een rooster geclaimed bij mijn vorige, het nieuw geleverde rooster was na een maand alweer net zo ver.
Zoals je op mijn foto ziet glimt het rooster van deze ook niet meer, maak hem nu schoon en kijk maar tegen het nikkel aan..... Vlees smaakt er net zo goed om
 
Er zitten als het goed is aluminium handvat beschermers bij. Ik gebruik deze nooit en dat geeft geen problemen.
Misschien kan je deze beschermers "ombouwen" voor je geleiders??
 
Het lijkt idd van boven te komen, ik denk ook tussen de dome en deksel door.
Mijn foto is niet heel duidelijk.

Ik ben zelf idd ook gewoon op zoek naar een rvs rooster, lijkt me toch het prettigst.
 
stijntje113 zei:
Ik ben zelf idd ook gewoon op zoek naar een rvs rooster, lijkt me toch het prettigst.

Ik kocht mijne bij TC Bosrand in Wassenaar, daar hebben ze erg veel mooie accessoires zo op voorraad staan.
 
Ik kocht mijne bij TC Bosrand in Wassenaar, daar hebben ze erg veel mooie accessoires zo op voorraad staan.
[/quote]

Je hebt JackM toch wel even de groeten gedaan he Sander ;)
 
Sander72 zei:
stijntje113 zei:
Ik ben zelf idd ook gewoon op zoek naar een rvs rooster, lijkt me toch het prettigst.

Ik kocht mijne bij TC Bosrand in Wassenaar, daar hebben ze erg veel mooie accessoires zo op voorraad staan.

Je hebt JackM toch wel even de groeten gedaan he Sander ;)
 
Ok, dat is wel heel netjes!

Heb je Weber daarvoor direct benaderd? Of via de winkel waar je hem hebt gekocht?
Ook een rekening moeten laten zien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan