Maatje van mij wou graag wat meer met de bbq doen dan alleen een worstjes en speklapjes..
Nou leuk!! Maken we er meteen een gezellige avond van.
Bepakt en bezakt met steaks, rubs en thermometers zijn we die kant op gegaan.
We hadden 1 ribeye, 1 Entrecote en nog wat ondefinieerbare biefstukjes.. gok op een stukje kogel..
Nou lesje 1.. mijn Maatje kennis laten maken met een koffie rubje .. hij heeft er 1 gerubt met deze rub, en 1 met zout peper en knoflookpoeder.
Vervolgens hebben we deze aangestoken..
Erg leuk om weer eens een gasser te bedienen.
We hadden een pakketje gemaakt van Alu folie daar in appelhout snippers gedaan. Dit boven op het rooster gedaan.
Links gas uit. En oplopen naar rechts gas aan..
Ondertussen ook aandacht aan de anderen hobby geschonken..
Toen de 48 graden was aangetikt..mocht het vlees even rusten.. en konden wij Ondertussen flink gas geem om alles klaar te hebben om af te grillen..
De Entrecote mocht als eerste..
Prima gelukt..
Toen de ribeye..
Nou leuk!! Maken we er meteen een gezellige avond van.
Bepakt en bezakt met steaks, rubs en thermometers zijn we die kant op gegaan.
We hadden 1 ribeye, 1 Entrecote en nog wat ondefinieerbare biefstukjes.. gok op een stukje kogel..
Nou lesje 1.. mijn Maatje kennis laten maken met een koffie rubje .. hij heeft er 1 gerubt met deze rub, en 1 met zout peper en knoflookpoeder.
Vervolgens hebben we deze aangestoken..
Erg leuk om weer eens een gasser te bedienen.
We hadden een pakketje gemaakt van Alu folie daar in appelhout snippers gedaan. Dit boven op het rooster gedaan.
Links gas uit. En oplopen naar rechts gas aan..
Ondertussen ook aandacht aan de anderen hobby geschonken..
Toen de 48 graden was aangetikt..mocht het vlees even rusten.. en konden wij Ondertussen flink gas geem om alles klaar te hebben om af te grillen..
De Entrecote mocht als eerste..
Prima gelukt..
Toen de ribeye..