Beef en Steak

Garantie Wüsthof is super

Ewald

Administrator
Forumleiding
Wat een super goede garantie van Wüsthof.
Sinds een aantal jaar al helemaal verslingerd aan dit merk, vooral mijn 2 koksmessen zijn favoriet ergonomisch en een fijne balans waardoor het snijden ermee een genot is.
Laatst heb ik van mijn wild/gevogelteschaar geheel door eigen lompheid de veer gesloopt.
20240328_181350.jpg

Mailtje naar Wüsthof en gemeld dat ik door eigen schuld de veer had beschadigd en of ze mij een nieuwe veer konden sturen met de kosten die daaraan verbonden zijn.
Kreeg vrij snel een mail terug dat zij het in behandeling hadden genomen.
3 weken later nog niks gehoord. Vriendelijke reminder gestuurd naar Wüsthof, mailtje terug met excuses dat het zo lang duurde door personeelsgebrek liepen ze bij de klantenservice flink achter, maar mijn verzoek was nog in behandeling.
1 week later de post.
20240429_182105.jpg

Ze sturen niet de veer maar gewoon een hele nieuwe schaar.
Geweldige service/garantie van Wüsthof.

Super!
Ik heb al 30 jaar dezelfde messen van Zwilling. Wil nu weer wat nieuws kopen. Wüsthof staat ook op mijn lijstje om te bekijken. Ik moet maar eens wat messen uitproberen.

Dat is fijne service.

Puur uit nieuwsgierigheid, wat had je gedaan om het zover te krijgen?

Dat is fijne service.

Puur uit nieuwsgierigheid, wat had je gedaan om het zover te krijgen?
Deze schaar is zo gemaakt dat hij snel helemaal te demonteren is zodat je hem grondig kunt reinigen. De bedoeling is dat de veer aan 1 kant in de ene helft van de schaar blijft en de andere kant uit een gat wordt getrokken. Als je hem weer monteert zorg je ervoor dat de losse kant van de veer weer in dat gat wordt gestoken.
Als je tijdens gebruik de schaar te ver opent wil de veer nog wel eens uit dat gat komen.
Als je dan doorgaat met knippen zonder de veer weer terug in het gat te geleiden dan druk je de veer krom. Dom van mijzelf dus.

Deze schaar is zo gemaakt dat hij snel helemaal te demonteren is zodat je hem grondig kunt reinigen. De bedoeling is dat de veer aan 1 kant in de ene helft van de schaar blijft en de andere kant uit een gat wordt getrokken. Als je hem weer monteert zorg je ervoor dat de losse kant van de veer weer in dat gat wordt gestoken.
Als je tijdens gebruik de schaar te ver opent wil de veer nog wel eens uit dat gat komen.
Als je dan doorgaat met knippen zonder de veer weer terug in het gat te geleiden dan druk je de veer krom. Dom van mijzelf dus.

Als je het zo uitlegt zie ik ook op de foto wat er gebeurd was.

Toffe service van ze!

@Ewald . Goede service.
Kan ne uit de njeuwe schaar de veer slopen en in de oude zetten. 🤣🤣

Terug
Bovenaan Onderaan