Beef en Steak

Fotowedstrijd mei 2025 - Vis, schaal of schelpdieren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Frits
  • Startdatum Startdatum

Frits

Administrator
Forumleiding
Voor deze maand is het onderwerp: Vis, schaal of schelpdieren.

Het onderwerp is gekozen door de winnaar van vorige maand @RuudM

Voor het volgende onderwerp van de foto wedstrijd dacht ik aan Vis, schaal of schelpdieren. Dus eigenlijk wat zwemt in water, bereid op de BBQ uiteraard.

Regels:

- Wedstrijd loopt tot en met 31-05-2025 2200h.
- Geen menselijke vlees foto’s
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt, en je plaatst een link naar dat draadje bij je foto!
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame

deze pas ik! ben helemaal niet van de vis of zee shizzle ma nizzle :) ben wel benieuwd naar de foto's! Succes allen!

Mijn inzending: Viskoekjes.
Misschien niet de mooiste foto, maar het was zo super-superlekker!!

Link: Onderwerp 'Workshop bbq experience roosendaal' https://www.bbqgenootschap.nl/threads/workshop-bbq-experience-roosendaal.37839/
1000065222.jpg

Laatst bewerkt:
deze pas ik! ben helemaal niet van de vis of zee shizzle ma nizzle :) ben wel benieuwd naar de foto's! Succes allen!
Vissticks op de plancha!

Mijn inzending: Viskoekjes.
Misschien niet de mooiste foto, maar het was zo super-superlekker!!
Het is al meerdere keren bewezen dat de mooiste foto niet direct een winnende foto is.
Leden stemmen hier om allerlei redenen, voorbeelden;
  • Wil ik graag eten
  • Had ik willen eten
  • Ga ik ook een keer maken
  • Mooie foto
  • Originaliteit
  • Heb ik ook eens op en was echt mega lekker
  • Grappig
Dat gezegd hebbende, is het geen lelijke foto hoor.
Je mist nog wel het linkje naar het verslag!

Leuk onderwerp met prachtige inspiratie! Wat ziet dat er allemaal goed uit 🥲 Ik weet nu wat mijn tweede bbq gerecht gaat worden en die laat ik meedoen voor de foto wedstrijd. 🐟

Terug
Bovenaan Onderaan