BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd december 2013

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Het thema van deze maand is: "Wat doen we met de restjes?" en is gekozen door de winnaar van de november fotowedstrijd, Nosmo.

Mijn onderwerp voor de komende fotowedstrijd is ?Wat doen we met de restjes??.
Deze maand zullen de meesten van ons wel weer copieus gaan dineren, waar bij er natuurlijk weer veel te veel gemaakt wordt en er van allerlei lekkers overblijft. Weggooien is zonde dus met wat creativiteit is er best iets heel lekkers van te maken. Voorwaarde is natuurlijk wel dat de restjes van de Q komen of dat het ?kliekjes gerecht? op de Q gemaakt wordt. Beide mag natuurlijk ook.

De regels worden weer wat strenger gehanteerd! Dus een gerecht, deze maand op de barbecue gemaakt, een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje! Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af!

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 1 januari 2014, middernacht. (H?, wij willen ook even oud en nieuw vieren ;) )
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto niet geshopt in wat voor manier dan ook. Dit geldt ook voor filters van iPhone, Android etc. Apps!
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.
- De winnaar mag het onderwerp voor de volgende wedstrijd bepalen.
- Over de uitslag mag gecorrespondeerd worden. (Niet dat we luisteren  ;) )

De prijs wordt ter beschikking wordt gesteld door Martijn van Vuur en Rook. Het is dit keer een F-Dick Magic Grip 15cm uitbeen mes. En voor meer mooie messen kun je natuurlijk ook op de F-Dick site terecht!

mesfileer-600x96.jpg


 
heb het maar even aangepast  ;)
 
i'm in....als bbq restaurant hebben we restjes genoeg in de december maand..... :blush: moet lukken.
 
Leuk onderwerp!! Ik heb er weer zin in!! :D
 
Ik ga het gewoon weer proberen!!

5cc2fa5d-a6b4-4f3e-90a8-4460b27cc739_zps343ac2c7.jpg


Draadje staat hier
 
Lekker hapjes zie ik al voorbij komen, hoop nieuwe inspiratie komt er langs!
Jammer dat ik nooit restjes heb :p
 
Of eet m'n vrouw teveel ;)
 
Oe lekker, heb daar al heel lang een recept voor op de to-do staan. Leuk dat jij ze ook kent :)
 
Waarom is dat toch dat het steeds lastiger wordt om mee te doen????????????
 
riona zei:
Waarom is dat toch dat het steeds lastiger wordt om mee te doen????????????

Mee doen is vrij eenvoudig hoor, je maakt wat op de Q, neemt een kiekje en plaatst dat op het forum! ;)


Winnen daar in tegen........... :-??
 
Ja Piet!! wrijf het er nog maar eens lekker in!! :((
 
Er is helemaal niets verkeerd aan die caprese! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan