Beef en Steak

Foto's van de nieuwjaarsmeating

noskos

Administrator
Forumleiding
Die mogen in dit draadje ;)

nieuwjaarsmeating-1.jpg

nieuwjaarsmeating-2.jpg

nieuwjaarsmeating-3.jpg

nieuwjaarsmeating-4.jpg

nieuwjaarsmeating-5.jpg

nieuwjaarsmeating-6.jpg

nieuwjaarsmeating-7.jpg

nieuwjaarsmeating-8.jpg

nieuwjaarsmeating-9.jpg

nieuwjaarsmeating-10.jpg

nieuwjaarsmeating-11.jpg

nieuwjaarsmeating-12.jpg

Bert en Gerard onwijs bedankt voor het organiseren van het eerste Genootschapsfeestje van het jaar! Met een opkomst van zo'n 50 man mag je denk ik wel zeggen dat het erg geslaagd was!
Wij hebben in ieder geval genoten! Iedereen bedankt voor de hapjes en het gezellige praten. Op naar de volgende!

Dennis, kun je mijn foto's hier naar toe verplaatsen? Ik heb ze net in het agenda-draadje gepost...  NOSKOS: Bij deze ;)

Erg leuke dag gehad in Zeewolde, top locatie en erg gezellig. Bert en Gerard bedankt voor het organiseren!
Ik weet niet of er nog een apart foto-draadje opgezet wordt? Hier mijn bijdrage:

11uur: beginnen met thee/koffie
Hsm176X.jpg

Junior-pitmaster Jorik met eigengemaakte gamba-spies in ragin' cajun rub:
ZiVzfmX.jpg

Dikkie bij de smoker van Kees:
9w1KPsA.jpg

Mooie opkomst:
aw1ic67.jpg

Mijn bijdrage aan de Sateh-contest:
iqedGDQ.jpg

Uitdelen van de Argentijnse ossenhaas van Geert en Tini, bereid door Piet:
utj8nqV.jpg

En ook de jeugd heeft zich vermaakt, of ze nu uit de Achterhoek of de kop van Noord-Holland komen, een stopcontact is voldoende.... :D
Ew69snL.jpg

Ik heb maar een foto van de hele dag.. Hij stond ook al in het andere topic, maar voor de goede orde hier ook nog maar een keer posten!

We hebben een topdagje gehad! Goed geregeld en erg gezellig!
yby8yqa5.jpg

Ook ik heb weer veel te veel geouwehoerd en daardoor veel "kodak moments" gemist. En ook niet alles is even schep, maar daar geven we gewoon de Jagermeister de schuld van. ;)

Anyway, onder het mom van "beter niet scherp dan niet gebeurd" zijn hier dan mijn kiekjes;

Nieuwjaarsreceptie-1.jpg

Nieuwjaarsreceptie-2.jpg

Nieuwjaarsreceptie-3.jpg

Nieuwjaarsreceptie-4.jpg

Nieuwjaarsreceptie-5.jpg

Nieuwjaarsreceptie-6.jpg

Nieuwjaarsreceptie-7.jpg

Nieuwjaarsreceptie-8.jpg

Nieuwjaarsreceptie-9.jpg

Nieuwjaarsreceptie-10.jpg

Nieuwjaarsreceptie-11.jpg

Nieuwjaarsreceptie-12.jpg

Nieuwjaarsreceptie-13.jpg

Heb spontaan weer trek ;)

Geert wat heb je met je vinger gedaan? Baal dat ik er niet bij was! :(

Mijn foto's staan hier:

http://s1354.photobucket.com/user/Caedalus/library/Nieuwjaarsmeeting%2012-1-2014

de foto's zijn weer super .....

enne...de organisatie ook heeeeeeel erg bedankt...was top.....

we wachten weer op de volgende keer... met net zoveel gezelligheid...  ;)

Ik heb niks gemist zo te zien.... :(  Op Lanzarote waar ik met Verkering verbleef terwijl jullie stonden te blauwbekken, grilden ze kippenpoten op  de vulkaan, deze gaf nog een behoorlijke warmte af. Deze hingen op een meter of 5 boven de zinderende hitte, de vloer eromheen was ook warm! Nationaal park Timanfaya.

7acd650b21305c4e5e421c30bc0167aa.jpg

caf7f67c7d4e13812269f7ef9664dbea.jpg

Dominique zei:
Ik heb niks gemist zo te zien.... :(  Op Lanzarote waar ik met Verkering verbleef terwijl jullie stonden te blauwbekken, grilden ze kippenpoten op  de vulkaan, deze gaf nog een behoorlijke warmte af. Deze hingen op een meter of 5 boven de zinderende hitte, de vloer eromheen was ook warm! Nationaal park Timanfaya.

7acd650b21305c4e5e421c30bc0167aa.jpg

caf7f67c7d4e13812269f7ef9664dbea.jpg

Bleef de vulkaan uit zichzelf mooi stabiel, of zat er stiekem een digiQ onderin?

Terug
Bovenaan Onderaan