BasBQ
Beef en Steak

Flat Iron Steak of gewoon Sukade

 
 
 

Rolaanndd

Stoker
Berichten
397
Het was weer zondag!

Van de week voor het eerst bij Beef & Steak besteld na de vele positieve berichten van hier op het forum. Als eerste bestelling voor de flat iron steak gegaan, wat een prachtig stukje vlees! En dan nog niet te beginnen over de perfecte service en levering van B&S. Echt top, er gaat een wereld voor me open! =D>

Nogmaals, !het prachtige stukje vlees! ingesmeerd aan weerskanten met wat olijfolie, peper en zout. Keeping it simple!



Half uurtje op kamer temperatuur laten komen en ondertussen de Weber OTP 57 op temperatuur gebracht.



Ondertussen vielen er een paar spatjes regen maar dat mocht de pret uiteraard niet drukken! Aan weerskanten 4 minuutjes direct bij 210 graden en nog 5 minuutjes indirect. Helaas geen mooi ruitje gemaakt, maar het zag er al behoorlijk lekker uit. Hierna tien minuutjes eventjes laten rusten en ondertussen de dikke vlaamse frieten in de frietpan gegooid, vriendin lief was de salade aan het maken :>



Omdat ik helemaal weg was de mooie kleur van chimichurri heeft mn vriendin deze ook in elkaar geflanst (Blijvertje hoor! :p). Naar mijn inziens alleen iets te veel knoflook maar goed, het was nog steeds heerlijk. Na het rusten getrancheerd en overgoten met de chimichurri!



"And through the magic of time..."  Alles op.



Thanks for watching! Volgende week staat er chuckroast op het menu!  8->
 
Oh wat ziet die er goed uit. Prachtig! Het moet echt heerlijk zijn geweest.
 
man man man. ik proef het gewoon.
heel mooi stukkie vlees.

en ook hier is de chimmichurrie een blijvertje hoor.
(en die knoflook is niet erg. dan ruiken je collega's dat je lekker heb gegeten  :D )
 
moet deze toch ook nog eens proberen
 
Lekkahh!! :D
 
Gelijk weer honger, en de chimmiechurrie is ook hier favoriet. 
 
lust ik, ziet er prima uit
 
Staat hier vandaag ook op,het menu!

Ziet er heerlijk uit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan