BasBQ
Beef en Steak

Flamy kokosbriketten...

 
 
 
 

RedFox

Gerijpt
Berichten
3.160
Voor degenen onder ons die in de buurt van Belgie wonen: Bij Colruijt staan de flamy briketten weer in de folder.....en ik denk scherp geprijsd....

flamy2013_zpsc1cf960c.jpg
 
En als je drie of meer pakken koopt, 13,18? per doos. Wel even bellen of ze het op voorraad hebben.
 
Heeft er iemand de Lidl folder nog ? volgens mij staan hier Brikketen in voor minder dan een eurie per kilo. Wel per 3 kilo verpakt.
Of het wat is weet ik niet, heb hier nog 80 kilo liggen dus kan nog ff vooruit  ;D
 
goede tip Geert! Laatste keren hadden ze ze steeds niet bij colruyt in hoogstraten.
 
Bedoel je deze?
image-23.jpg


Boldeagle zei:
Heeft er iemand de Lidl folder nog ? volgens mij staan hier Brikketen in voor minder dan een eurie per kilo. Wel per 3 kilo verpakt.
Of het wat is weet ik niet, heb hier nog 80 kilo liggen dus kan nog ff vooruit  ;D
 
Wat is de kwaliteit hier van, goede briketts voor de WGA?
 
Yep dat zijn ze, maar zie net dat het geen kokos is. Als ze goed branden is het overigens nog geen geld
 
Dan koop ik liever direct goede kwaliteits briketten voor mijn. WGA
 
Zijn zeer goed te gebruiken en worden loeiheet die Lidl briketten. Voor een lange sessie wat minder geschikt. Natuurlijk niet te vergelijken met kokos briketten.
 
maussie1982 zei:
Dan koop ik liever direct goede kwaliteits briketten voor mijn. WGA

Heb pas nog een zak Weber gekocht (levering duurde nml nog ff) Dan denk je dus kwaliteit in huis te hebben.
nog nooit zo'n gele bbq van binnen gehad als met deze bindmiddel briketten. Kan een keer toeval zijn, maar ik hoef ze iig niet meer.
 
Boldeagle zei:
maussie1982 zei:
Dan koop ik liever direct goede kwaliteits briketten voor mijn. WGA

Heb pas nog een zak Weber gekocht (levering duurde nml nog ff) Dan denk je dus kwaliteit in huis te hebben.
nog nooit zo'n gele bbq van binnen gehad als met deze bindmiddel briketten. Kan een keer toeval zijn, maar ik hoef ze iig niet meer.
Dat is geen toeval Mike, dat is "standaard" bij die gele "vuillakken", hier 2 x gehad: De eerste en de laatste keer  ;)
 
weber briketten zijn bruinkool, en dat geeft die gele as, het geeft heel veel as en het verstikt je vuur, ik gebruik ze ook nooit meer en raad het ook niemand aan
 
Jammer eigenlijk, is dit iets van de laatste jaren dan ?, Kan me herinneren dat ik deze vroeger ook vaak kocht, maar dat gele herinner ik me niet zo.
 
Vuur en Rook (Martijn) heeft leuke actie dit weekend: Eco Kokos Briketten @ EUR 0,50 per kilo, verpakt in zakken @ 3kg!
Hij heeft ze zelf getest in een lange UDS sessie en naar zijn zeggen werken ze prima.....ik wilde nog speciaal draadje daarvoor starten, maar mogelijk weten velen er al van...
En hij heeft er meeeeeeeeer dan genoeg van op voorraad sinds vanochtend!
 
Dat is altijd al zo geweest, maar als je het niet weet zie je het niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan