BasBQ
Beef en Steak

Flamy Coco briketten

langes

Sprokkelaar
Berichten
34
Vandaag 20 kilo Flamy geleverd vorige week ook al 10 kilo briketten die waren met spoed en goeie service geleverd i.v.m. het mooi weer wat eraan kwam :) :) B-) B-).

alles met dank aan de heren bij BBQBOEL  http://www.bbqboel.nl

Heren bedankt top geregeld.



 
u8u6avyv.jpg


Heb vandaag 10 dozen opgehaald bij de Colruyt in Kalmthout. Had ze besteld via internet via Carry&Go en ze stonden keurig klaar! ?14,87 per doos + ?5,50 service kosten. En vanuit R'daal is Kalmthout maar een klein stukkie, dus voor ongeveer ?15,42/ds kan Papa weer een poosje Qen! :-D
 
Flamy is een hele lekkere briket. Helemaal mee eens. Fijn formaat ook. Ik heb nu ook een doosje coco's van de Hanos gekocht, gewoon om eens te proberen, waren iets van 14,95 voor 10 kilo. Maar die briket is weer iets platter dan de flamy en ca 8X8 cm vierkant. Beetje apart formaat. Op zich ook goed, maar geeft in mijn optiek meer as dan de flamy en laat de as ook moeilijker los, waardoor je af en toe moet 'kloppen'.
Ik blijf dus ook lekker bij de Flamy's.
 
Net twee dozen gekocht bij de lokale keurslager gewoon om te proberen wel teveel betaald maa. Rik had ze meteen ;)
 
voor de mensen omgeving wassenaar Leiden katwijk  tc de Bosrand verkoopt ze ook.
 
Ik wil ze wel een keer proberen. Kom volgende week wel een doosje halen.
 
ja hoor gewoon ff vragen naar mij of marco ,joost  komt t goed
 
gister mijn flamy coco briketten gebruikt, werden goed heet, ik had alleen wat minder vlammen door druipend vet verwacht.
 
welke briketten je ook gebruikt, als je bijv hamburgers recht boven je briketten legt gaat het vet druipen en krijg je altijd vlammen, heeft dus niks met de soort briketten te maken die je gebruikt
 
Ik had gelezen dat flamy briketten daar minder last van hadden dus vandaar mijn verbazing
 
Vet op een hittebron geeft altijd vuur, het type briket doet daar niks aan af.
 
Jack hebben jullie die flamy's het hele jaar door op voorraad?
Of komen daar nu de kerstballen te staan?
Alvast bedankt Dennis
 
Waar halen jullie je flamy briketten.. wilde deze wellicht gaan proberen in plaats van de dure ecobrasa... maar online betaal je ook foor flamy 19,95.
 
vogels zei:
Waar halen jullie je flamy briketten.. wilde deze wellicht gaan proberen in plaats van de dure ecobrasa... maar online betaal je ook foor flamy 19,95.

in Nederland zit er weinig prijsverschil tussen ecobrasa en flamy, als je in de buurt van Belgi? woont, kan je ze daar nog wel eens voordelig halen
 
Het barbecue assortiment komt bij Colruyt normaal gesporoken na de Pasen in de winkel.

Je kan het meestal wel al bestellen
 
Terug
Bovenaan Onderaan