Beef en Steak

Flammkuchen.

Flammkuchen stond nog op de to-do-lijst. Samen met mijn zoon wat in elkaar geflanst. Kant en klare bodem van de Hanos.

Klassieke versie en bbq versie.

1af33bb5e4a4604e24e49aa3effd6ee9.jpg

Barbecue goed warm opstoken.

c5ae06ea7e0119f2643054906aa71e43.jpg

De toekomst aan het werk.

c55b2ebe74158e27f4d4c0826ea04d46.jpg

dc9f9e0c829a62162ef5ace3449ded6b.jpg

fa04e17e67e83f736e454aefc1c73955.jpg

9110141c20c4d7d5b7b2c3afa891da03.jpg

f2281eb134c55e833cd7707067a0c4ed.jpg

f36844e064a9dbdc70bb602ca85576b6.jpg

Bedankt voor het kijken.

Dat zijn de betere flans werkzaamheden,  top. Leuk idee voor de kinderen,  die slaan we op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Ziet er super uit Frits.
Als je nog eens zoiets zoekt :https://www.dehippevegetarier.nl/vegetarische-recepten/flatbread-met-pompoen-rucola-en-gecarameliseerde-ui/

Een aanrader

Frits, ziet er heerlijk uit. Waar liggen die kant en klare bij de Hanos? Welke sectie of afdeling bedoel ik. Hadden in Oostenrijk altijd heerlijke versies maar kon geen goed deeg vinden hier

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

KamadoNovice zei:
Frits, ziet er heerlijk uit. Waar liggen die kant en klare bij de Hanos? Welke sectie of afdeling bedoel ik. Hadden in Oostenrijk altijd heerlijke versies maar kon geen goed deeg vinden hier

Delicatesse, de verse dan

lekkerrrrrrrrr

KamadoNovice zei:

Deze liggen bij de diepvries afdeling, ze hebben ronde en deze ovale vorm.

Man, Frits. Dat ziet er heerlijk uit. Niet slecht voor een potje flansen.
Prachtig om de toekomst bezig te zien.

Dat zijn nog eens lekkere maaltjes. Lang geleden dat ik ze maakte. Snel weer eens doen.
Bedankt voor de geheugensteun Frits

Lekker moet hier ook nodig eens gemaakt worden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Heerlijk!
Zijn die kant en klare een beetje goed alternatief voor eigen gemaakte? Of toch weer zelf deegjes maken?

SilverFox zei:
Heerlijk!
Zijn die kant en klare een beetje goed alternatief voor eigen gemaakte? Of toch weer zelf deegjes maken?

Als je de tijd hebt is zelf maken natuurlijk leuker en waarschijnlijk nog lekkerder. Maar voor mij is dit puur gemaks eten, en het is prima deeg.
Het deeg neemt nauwelijks ruimte in de vriezer, het is zo ontdooit samen met wat pulled pork, uien, kaas en wat cr?me fraiche en gaan.
Denk dat ik als ik de tijd had voor pizza was gegaan.

Ah top!
Ben zeker niet perse tegen half fabricaten. Sommigen zijn top, sommigen vallen tegen. Binnenkort maar eens meenemen als ik bij de Hanos loop.

Met creme fraiche spekkies en ui... zalig!

Die bbq variant ga ik ook eens proberen, lijkt me fijn!

Sander72 zei:
Met creme fraiche spekkies en ui... zalig!
Op die variant ben ik een halve wintersport door gekomen, zo heerlijk, glaasje koude gruner veltliner erbij en je bent gewoon happy

Ziet er weer geweldig uit Frits

Zien er weer goed uit. En mooi dat Luuk zo bezig is met eten

Lekker zeg! en wat leuk om dit samen met je zoon te doen.
Nog even wachten tot de mijne oud genoeg is, ik hoop op veel van dit soort momenten!

bladerunner

Pitmaster
Hoi dit ziet er erg lekker uit! Ik ken het niet, maar heeft dus wat weg van pizza, maar dan anders? Lol

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Dit wil ik dus ook wel eens maken! Lijkt me heerlijk!(y)(y)

Terug
Bovenaan Onderaan