Beef en Steak

Ffe voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jagerswild
  • Startdatum Startdatum
J

Jagerswild

Gast
Goedenavond BBQ medegenoten.
als fervent ei gebruiker vind ik het altijd leuk om recepten en tips van het forum te gebruiken.

om eens wat terug te doen, dacht ik dat het eens tijd werd om mijn luxe positie de delen met anderen.
Ik ben nl Jager en heb regelmatig het geluk om schouders of hammen van Wildzwijn op de Egg te kunnen leggen.

is hier onder de BBQers interesse in? smaak en textuur is met geen enkel varken te vergelijken en ik merk wel dat het gebruik van rubs en Glazes bij mij sterk is afgenomen om de vlees smaak te behouden.

@ moderator, kon zo snel niet vinden of dit semi commerci?le aanbod mag op het forum.  zo niet, excuus en slotje erop.

Welkom!

Ik ben zeker wel ge?nteresseerd, kun je mij een PB sturen met prijs en hoe te verzenden of op te halen?

Uiteraard ook nog welkom gewenst.

Welkom hier Jager!

Reclame maken voor eigen bedrijf of handel staan wij ??n keer toe, dus bij deze..
Wij proberen om zo het Genootschap vrij te houden van spam en reclame.

Recepten/bereidingen met wild in de hoofdrol (liefst met foto?s, veel foto?s  ;) ) mogen onbeperkt geplaatst worden!

RvH6511 zei:
Ik ben zeker wel ge?nteresseerd, kun je mij een PB sturen met prijs en hoe te verzenden of op te halen?

Welkom idem hier belangstelling.

Welkom hier  :)

Terug
Bovenaan Onderaan