BasBQ
Beef en Steak

Festival Ribs

Hahaha Rick, die opsomming van festival eten.
Ik had ook met een non-bbq'er over deze wedstrijd..
"Wat is festival eten?"
Hij: "Smerig, vet, lauw, duur, en slap"
Hahaha

Weer genoten van een leuk topic!
Ik wilde al gaan reageren, hier wil ik ook wel 4 uur op wachten op een festival.. maar er was er eentje thuis bij jou mij voor.
Heerlijke plaatjes, schitterend bordje.
thnx Sander :)
 
Deze Hans, https://beefensteak.nl/bbq-vlees/spareribs/usa-st-louis-style-ribs/

Die heb ik nu al een paar keer gehad en wij vinden ze hier heerlijk.
Alhoewel er laatst wel wat kraakbeen in zat, maar dat mocht de pret niet drukken
Dank Rick ga ik ook maar eens proberen. Dat kraakbeen is toch een probleem bij dikkere ribben denk ik laatst had ik ze bij BBQuality vandaan en daar zat ook vrij veel van dat spul in en bij de gewone babybacks vind je dat eigenlijk niet of nauwelijks maar daar zit dan weer minder vlees op/tussen de ribben.
Wordt dus kiezen vrees ik. :unsure: ;) maar het blijft lekker.
 
Dat kraakbeen heeft niets met de dikte van de ribben te maken. Baby backs zitten hoger op het varken, dus bij de ruggengraat, en daar zit geen kraakbeen aan.
Beef en steak heeft trouwens ook baby backs van hetzelfde merk, Swift, zo uit mijn hoofd en die zijn ook heerlijk!
 
Dank Rick ga ik ook maar eens proberen. Dat kraakbeen is toch een probleem bij dikkere ribben denk ik laatst had ik ze bij BBQuality vandaan en daar zat ook vrij veel van dat spul in en bij de gewone babybacks vind je dat eigenlijk niet of nauwelijks maar daar zit dan weer minder vlees op/tussen de ribben.
Wordt dus kiezen vrees ik. :unsure: ;) maar het blijft lekker.
Precies wat @noskos zegt Hans, het heeft met de snit te maken. Babybacks hebben er eigenlijk geen last van.
Deze st louis style ribs zijn goed bevleesd en het vlees is ook heerlijk mals. Daarnaast ziet het er prachtig uit.
Om visite (lees: bbq leken) kennis te laten maken met "echte ribben" zijn deze hele mooie binnenkomers vindt ik.
 
Precies wat @noskos zegt Hans, het heeft met de snit te maken. Babybacks hebben er eigenlijk geen last van.
Deze st louis style ribs zijn goed bevleesd en het vlees is ook heerlijk mals. Daarnaast ziet het er prachtig uit.
Om visite (lees: bbq leken) kennis te laten maken met "echte ribben" zijn deze hele mooie binnenkomers vindt ik.
Helemaal mee eens ;) !
 
Terug
Bovenaan Onderaan