Beste bbq collega's
Ik heb mezelf voorgenomen om deze vakantie weer eens een aantal gerechten te maken uit de oude doos.
Jullie kennen het vast, van die heerlijkheden die je ooit eens gemaakt hebt, en daarna eigenlijk nooit meer.
Zonde, dus vandaar mijn voornemen om deze vakantie weer eens wat "oud spul" te maken.
Het zullen niet de meest uitgebreide verslagen zijn die ik hierover wil plaatsen, want het meeste is al wel bekend.
Het is meer om jullie te inspireren ook weer eens iets uit de "oude doos" te maken.
Gisteren begonnen met inkopen doen. Amaai . Maar ach, een hobby mag geld kosten
Onder andere een paar heerlijke forellen gekocht, en die wilde ik niet invriezen dus die zijn meteen dezelfde avond op de bbq gegaan. Het recept op basis van ervaring: https://www.bbqgenootschap.nl/threads/hemelse-forel.28214/
De pic's or it didn't happen: (geen super foto's want kunstlicht en GSM-cam )
Ze zijn er klaar voor
Helemaal geprepped
En hoppa, op de bbq. Moest flink stoken vanwege de koude wind
En klaar om verorbert te worden
Wat een goed begin van de vakantie
Dank voor het kijken
Rick
Ik heb mezelf voorgenomen om deze vakantie weer eens een aantal gerechten te maken uit de oude doos.
Jullie kennen het vast, van die heerlijkheden die je ooit eens gemaakt hebt, en daarna eigenlijk nooit meer.
Zonde, dus vandaar mijn voornemen om deze vakantie weer eens wat "oud spul" te maken.
Het zullen niet de meest uitgebreide verslagen zijn die ik hierover wil plaatsen, want het meeste is al wel bekend.
Het is meer om jullie te inspireren ook weer eens iets uit de "oude doos" te maken.
Gisteren begonnen met inkopen doen. Amaai . Maar ach, een hobby mag geld kosten
Onder andere een paar heerlijke forellen gekocht, en die wilde ik niet invriezen dus die zijn meteen dezelfde avond op de bbq gegaan. Het recept op basis van ervaring: https://www.bbqgenootschap.nl/threads/hemelse-forel.28214/
De pic's or it didn't happen: (geen super foto's want kunstlicht en GSM-cam )
Ze zijn er klaar voor
Helemaal geprepped
En hoppa, op de bbq. Moest flink stoken vanwege de koude wind
En klaar om verorbert te worden
Wat een goed begin van de vakantie
Dank voor het kijken
Rick