BasBQ
Beef en Steak

Extra brede Aluminiumfolie action

Op naar de action om een rolletje te scoren. Kunnen straks de ribs er gelijk in:cool:
 
Deze rollen hebben regelmatig, werken erg fijn.

Normaal gesproken komen ze bij de Lidl ook nog, die zijn wat dikker.
Heb ze daar dit jaar nog niet gezien.
 
Deze rollen hebben regelmatig, werken erg fijn.

Normaal gesproken komen ze bij de Lidl ook nog, die zijn wat dikker.
Heb ze daar dit jaar nog niet gezien.
Dus deze folie hebben ze het hele jaar door?

Ik heb ze namelijk nog niet eerder gezien, maar ook niet naar gezocht om eerlijk te zijn. Ging er gemakshalve even vanuit dat het een seizoensartikel was net zoals bij de Lidl. Ik heb in ieder geval even een voorraadje nu :ROFLMAO:
 
Dus deze folie hebben ze het hele jaar door?

Ik heb ze namelijk nog niet eerder gezien, maar ook niet naar gezocht om eerlijk te zijn. Ging er gemakshalve even vanuit dat het een seizoensartikel was net zoals bij de Lidl. Ik heb in ieder geval even een voorraadje nu :ROFLMAO:

Weet ik eigenlijk niet, als ik ze zie liggen dan neem ik er een aantal mee.
 
Lidl heeft ze dit jaar niet. Vorig jaar ook niet. De ribs zitten er in, werkte prima. Nu 3 rollen meegenomen, volgende keer als het blijft bevallen het schap maar ff leeg trekken 😎
 
Toevallig was ik op zoek naar aluminiumfolie en zo kwam ik op de website van de action deze folie tegen in de maat 44 cm x 8 meter. (https://www.action.com/nl-nl/p/2562158/culiwrap-barbecue-en-grillfolie/).
Toevallig hadden ze hem ook daadwerkelijk liggen! De folie lijkt ietsjes dikker dan standaard folie, maar vooral de breedte vind ik erg handig.
Fijn, bedankt voor de tip. Heb ze bij de lidl idd al een aantal jaar niet meer gezien helaas. Nu neem ik ze van de Makro mee….maar erg prijzig, weinig lengte en niet zo breed. Verder wel tevreden 🤣🤣
 
Fijn, bedankt voor de tip. Heb ze bij de lidl idd al een aantal jaar niet meer gezien helaas. Nu neem ik ze van de Makro mee….maar erg prijzig, weinig lengte en niet zo breed. Verder wel tevreden 🤣🤣
Ik koop bij de Makro altijd de brede grote rollen = 44 cm x 200 meter kosten wel € 30,- + maar daar doe je dan ook even mee
 
Dit is zalige dikke folie, is een 'seizoens' artikel, dus sla ruim in!
 
Terug
Bovenaan Onderaan