Beef en Steak

Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter cocktailshaker
  • Startdatum Startdatum
C

cocktailshaker

Gast
Beste mede BBQ liefhebber,

Ik ben net begonnen met de studie CE en moet fictief kijken of er in Nederland vraag is naar de Deense Sit 'n Grill BBQ tafel.
Als cocktailshaker heb ik passie voor eten en drinken en daarom op zoek naar meningen van anderen of in een wereld waarin we steeds meer aandacht voor onze mobiel hebben er nog ruimte is voor een stukje ouderwets gezelligheid aan tafel en ontspanning. Graag wil ik ergens een enqu?te afnemen maar weet niet zo goed onder welk kopje ik dit het beste kan doen iemand een goede tip!
link enqu?te:
http://www.thesistools.com/web/?id=412968

hoi coctailshaker,
als eerste welkom bij dit edele genootschap.

Misschien kun je in een apart draadje (de rookkamer bijv) even iets meer uitleggen over de Deense Sit 'n Grill BBQ tafel.
Zelf ben ik ook wel nieuwsgierig naar wat meer achtergronden en de enqu?te die je eventueel af zou willen nemen.

In principe zitten we hier niet te wachten op reclame voor bepaalde zaken, maar als het jou zou kunnen helpen met je studie zijn er misschien wel mensen die je willen helpen.

succes

Beste cocktailshaker, welkom op het genootschap.
Je enquete staat hier prima.
Heb hem net gedaan, wel denk ik dat je hier niet echt representatieve antwoorden krijgt.
Dit komt omdat de meeste mensen hier vaak meerdere barbecues hebben en dus niet vlug er nog een bij kopen. Ook barbecuet het gros hier het hele jaar door en zien koude niet als belemmering.
Je zal denk ik een betere uitslag krijgen als je deze enquete via social media als Facebook verspreidt.

welkom Cocktailshaker,

heb de enquete ook net gedaan, ik mis toch nog wel een beetje uitleg over de tafel (brandstof?) aansteken? etc. Ook mis ik de PelletBBQ in het lijstje met types BBQ, das dan wel jammer kon hem dan ook niet helemaal naar waarheid invullen ;)

ik zie de tafel meer als Gadget dan als apparaat waar je echt mee kan BBQ-en. Ongetwijfeld is er een markt voor deze tafel al denk ik dat het gros van de mensen dan toch liever de electrische bakplaat op tafel zet, of een amica grilletje

ik heb je enqu?te ingevuld, succes er mee  ;)

Hoi coctailshaker,
Ik heb je vragenlijst ook even ingevuld maar denk inderdaad ook niet dat wij de doelgroep zijn voor dit product.
Bekijk de gerechten en bereidingswijzen eens die je op dit forum kunt vinden dan begrijp je waarschijnlijk wel waarom.

Maar wellicht wordt je zo ge-inspireert dat je zelf ook aan het echte bbq'en gaat :D
Dus WELKOM bij het BBQ Genootschap!

Hou je ons in dit draadje een beetje op de hoogte van de ontwikkelingen?

Welkom hier

Terug
Bovenaan Onderaan