Beef en Steak

Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Alex_R.
  • Startdatum Startdatum
A

Alex_R.

Gast
Hallo allemaal,

zojuist aangemeld op dit forum.

Al jaren de BBQ verslaving en inmiddels heb ik ook een rookoventje!
Regelmatig vlieg ik vor mijn werk met een helicopter naar een Lichtplatform op zee, waar ik in de wat warmere tijden van het jaar, tracht te vissen op Makreel.
Nou is dat met Makreel natuurlijk niet zo'n probleem want die vissen bijten al in een leeg haakje.
Als ik weer eens wat gevangen heb, dan neem ik de buit aan het eind van de dag (schoon, gekoeld en al) mee naar het vaste land.
Thuis aangekomen, gaat de rookoven aan en nadat deze op temperatuur is, gaan de Makrelen erin.
De hele buurt geniet mee.
Nu heeft een vriend van mij een lekker recept voor "pulled pork" gevonden en zodoende begon ik eigenlijk te watertanden.
Al meerdere lekkere dingen voorbij zien komen op het internet wat ik nog meer in het rookoventje kan maken.
Via dit forum hoop ik wat meer kennis van de juiste manier van roken te krijgen en natuurlijk eens wat lekkere recepten van anderen te proberen.

Groetjes Alex

hoi Alex,
leuke voorstel ronde,
welkom bij dit edele genootschap

Welkom Alex en als je in de buurt woonde kwam ik een keer langs om een paar makrelen te roken.

Van harte welkom Alex ;)

Hoi Alex, welkom hier

Welkom Alex! Pulled pork is zoooooo lekker, gewoon doen! Makrelen zou ik ook graag eens leren roken, ben ik gek op!

Welkom Alex

Ik weet zeker dat je hier meer gaat leren over roken en q-en

Welkom en veel plezier Alex!!!

Welkom hier. Gerookte makrelen gaan er hier ook wel in.

Hoi Alex,

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom Alex, kom maar op met die plaatjes van mooie goudgeel gerookte Makelen! Yummie!

Terug
Bovenaan Onderaan