Beef en Steak

Even voorstellen!

GB1993

Tondelzoeker
He allemaal, sinds deze week trotse eigenaar van een kamado Joe Classic II. Hiervoor heb ik een grill guru compact gehad en wel al veel gelezen op het forum, maar mij nog niet voorgesteld.

Op de foto’s hieronder mijn kamado en de buitenkeuken. Op het kastje (foto 3) heeft eerder een gasbarbecue gestaan. Ik wil deze eruit slopen en mijn kamado hier neerzetten. Heeft iemand misschien ervaring met een kamado in een buitenkeuken, ga ik dit redden qua hitte (rook)?

Kan niet wachten om mooie creaties te gaan maken!

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Welkom en gefeliciteerd met je mooie aanwinst.
Ik heb geen ervaring met zo'n mooie buitenkeuken maar zou het vooral proberen. Die van mij staat onder het afdakje van een schuurtje en die rij ik bij gebruik onder de luifel vandaan. Je ziet op het forum ook mooie afzuig constructies👌

1000024146.jpg

1000024430.jpg

Welkom! ik zou zeker wel iets van een afzuiging doen of boven de barbecue iets van een doorlaat. Verder ziet het er al wel leuk uit als een leuk stekkie!

Welkom bij de club, Ik weet niet of de Kamado zijn hitte voldoende kwijt kan als tie in een kastje staat maar zie net dat de achterkant open is. dus dat moet wel goedkomen denk ik. er is zo te zien al aardig gestookt op die plek.......

Welkom bij het Genootschap

Welkom bij het genootschap, als je een gerecht gaat roken bijv. pulled pork moet het wel ergens naartoe.
Ik kan wel begrijpen als de wind de boel naar binnen blaast dat het wel wat veel kan zijn.
Heb je hem al aan gehad op de plek waar die nu staat?

Inderdaad er zijn hier al diverse mensen die een afzuiging hebben gemaakt voor de bbq.

Thanks voor het meedenken en @RuudM, mooi ding en ideaal als je hem er zo onderuit rolt!

Ik heb hem aangehad en het is te doen, maar niet ideaal met de rook. Ik ga eens goed rondkijken op het forum. Lees inderdaad veel over een afzuiging maar zie daar ook nog wel eens problemen met hitte. Gelukkig kan ik hem bij de gerechten die erg roken uit halen dus we barbecuen lekker door!

Terug
Bovenaan Onderaan