Beef en Steak

Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stijn
  • Startdatum Startdatum

Stijn

Tondelzoeker
Hi allemaal,

Na jaren van kijken, twijfelen, onderzoeken en toen voorzichtig investeren in een klein model kamado sloeg de vlam in mijn verslaving.

Nu 2 jaar verder staat er een behoorlijke grote kamado in tuin en neemt de hobby steeds grotere vormen aan.
Naast rubs, kruiden en sausjes ook diverse hulpstukken en de lijst met wensen lijkt alleen maar te groeien.
Gelukkig al wat ervaring opgedaan met vlees in masseren, want een overkapping komt steeds hoger op de lijst…………. ( moet iemand hier nog overtuigen )

Al likkebaardend zitten kijken naar jullie foto’s van diverse creaties, ik ga beginnen aan een nieuwe hoofdstuk BBQ’en

Welkom Stijn! Een afdak / plekje om droog te staan is zeker fijn en vergroot "de zuivere BBQ tijd" (y)

Wat mooi dat wij deelgenoot mogen zijn van dat nieuwe hoofdstuk!

Welkom Stijn, veel plezier en inspiratie hier!

Hi allemaal,

Na jaren van kijken, twijfelen, onderzoeken en toen voorzichtig investeren in een klein model kamado sloeg de vlam in mijn verslaving.

Nu 2 jaar verder staat er een behoorlijke grote kamado in tuin en neemt de hobby steeds grotere vormen aan.
Naast rubs, kruiden en sausjes ook diverse hulpstukken en de lijst met wensen lijkt alleen maar te groeien.
Gelukkig al wat ervaring opgedaan met vlees in masseren, want een overkapping komt steeds hoger op de lijst…………. ( moet iemand hier nog overtuigen )

Al likkebaardend zitten kijken naar jullie foto’s van diverse creaties, ik ga beginnen aan een nieuwe hoofdstuk BBQ’en
Welkom bij het genootschap Stijn!

Een fijne overkapping is een verlenging van je keuken en zo moet je het verkopen 😜

Welkom Stijn!

Welkom bij het genootschap Stijn!

Ha Stijn. Welkom.
Tja, CEO's (zeker de cheffin di casa) is altijd een uitdaging. Goede argumenten aandragen en daarna gewoon doen.
Sommige zaken moet je afdwingen....😉

Terug
Bovenaan Onderaan