Beef en Steak

Even voorstellen

SvBerkel

Tondelzoeker
Hoi,

Mijn naam is Sander en woon in Tilburg.
Ik vond het altijd leuk om te barbecueën, vuur en vlees. Dan was het vooral op zaterdagmiddag lekker grillen met familie en vrienden en dan vooral met stokbrood en salades. Terwijl ik steeds vaker zag dat het ook anders kon.

Voor mijn veertigste verjaardag heb ik mezelf getrakteerd op een nieuwe barbecue. Om het eerst te proberen, ben ik niet meteen voor het duurste en grootste gegaan. Dus de keuze werd een Weber Master Touch GBS E5775. Een top barbecue waar je alles op kan maken.

En het was helaas de covid-periode. Van de andere kant gaf dat ook veel tijd om gerechten te bereiden en te experimenteren. Sinds die tijd heb ik veel verschillende gerechten bereidt op heel veel verschillende manieren; hot-and-fast, low-and-slow, direct, indirect en in de dutchoven.

Naast barbecuen hou ik ook erg van mountainbiken en muziek. Deze drie interesses laat ik samenkomen in een Instagramaccount: Barbecue_Bike_Beats

En nu, vier jaar later, ook lid geworden van dit forum dat ik al wel langer volg en vaker lees voor inspiratie.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Er zijn gewoon NOOIT genoeg Sanders hier!

Welkom Sander, veel plezier en inspiratie hier!

Welkom Sander!

Terug
Bovenaan Onderaan