Beef en Steak

Even voorstellen

Minime

Tondelzoeker
Berichten
3
Goedemiddag allemaal,

Mijn naam in Thomas, 35 jaar oud en sinds een aantal jaar hobby barbecue’er.
Al een aantal jaar ben ik in het bezit van een offset smoker. Helaas gebruikte ik deze voornamelijk als grill barbecue. Hierin is verandering gekomen nadat ik voor het werk een aantal keer naar Texas moest. Hier heb ik mogen proeven van de echte Amerikaanse BBQ. Dit heeft ogen doen openen en sindsdien word hij alleen nog maar als smoker gebruikt.
Sinds vaderdag heb ik hier een napoleon kettle aan toe mogen voegen. Hier ben ik nu volle bak mee aan het stoeien.
Door een gebrek aan overkapping ben ik helaas overgeleverd aan de grillen van het Nederlands klimaat en daardoor dus aan het gebrek van grillen😜.
 
Welkom!

Fellow offset smoker here.
Ben benieuwd naar je projectjes 🙂(y)
 
Laatst bewerkt:
Welkom Thomas!

Hopelijk word het nog beter ( droger ) weer 🙄😜
 
Vandaag gelukkig tussen de buien door kunnen bakken. We hadden eters over de vloer dus je wilt toch wat lekkers neer zetten. Het waren hadselback aardappelen geworden met ratatouille spiesen. (Saus apart in een pannetje gemaakt) en een heerlijke bavette rollade. De plaat lag vol dus gelukkig kwamen er niet meer. Dit alles afgerond met gegrilde ananas met kaneel en vanille ijs. Helaas geen foto’s van het opdienen want het was zo op. Al met al blijft het een leuke hobby

IMG_7088.jpeg


IMG_7090.jpeg
 
Welkom Thomas, veel plezier op het forum. Ziet er goed uit allemaal. Zal een feestmaal zijn geweest. :D
 
Welkom Thomas!
 
Terug
Bovenaan Onderaan