Beef en Steak

Even Voorstellen

Rowie50

Tondelzoeker
Hi,

Mijn naam Robin en ik ben nu een week in het bezit van een Bastard Urban Large (na twee jaar gekookt te hebben op een weber master touch premium). Ondanks dat de weber bijna alles kan wat de bastard ook kan, bleef de wens voor een kamado toch altijd knagen. Nu een aantal sessies verder kan ik zeggen dat ik nog geen moment spijt heb gehad. Nu nog wachten op een overkapping die er waarschijnlijk in September komt.

Screenshot_20230605_213709_Gallery.jpg

Welkom Robin!

Je hebt die weber toch niet weggedaan?

Hij gaat nog in de verkoop. Voorwaarde voor de komst van de kamado was wel dat de weber dan weg moest;-)

Dan moet je de volgende keer uitgebreid koken, dus vlees op de kamado en ondertussen de bijgerechten op de weber.
Dan heb je zo je wederhelft overtuigd dat de weber moet blijven.

Sowieso, zonder gekkigheid.
Hier staat meer dan regelmatig de weber nog aan voor even wat burgers of inderdaad de bijgerechten.
Het is zo ontzettend makkelijk om met meerdere temperaturen te kunnen koken.
Denk maar aan het low en slow werk op de kamado en de aardappels en groentjes op de weber, of andersom.

Dan moet je de volgende keer uitgebreid koken, dus vlees op de kamado en ondertussen de bijgerechten op de weber.
Dan heb je zo je wederhelft overtuigd dat de weber moet blijven.

Sowieso, zonder gekkigheid.
Hier staat meer dan regelmatig de weber nog aan voor even wat burgers of inderdaad de bijgerechten.
Het is zo ontzettend makkelijk om met meerdere temperaturen te kunnen koken.
Denk maar aan het low en slow werk op de kamado en de aardappels en groentjes op de weber, of andersom.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Het is ontzettend fijn om meerdere hittebronnen te hebben die je onafhankelijk kunt inregelen. Zo maak je veel gemakkelijker een complete maaltijd.
Hier gaat met dezelfde reden regelmatig de fik in beide JOE juniors en soms de BGE Mini of WGA er nog bij!

Mooie Bastard overigens, ga je veel plezier aan beleven. Welkom!

Jullie hoeven mij niet te overtuigen en had hem er zelf zo naast gehouden alleen hier is geen speld meer tussen te krijgen;-) Voordeel van de bastard is wel dat je door middel van de halve roosters en halve deflectors al een beetje met verschillende temperaturen kan spelen.

Jullie hoeven mij niet te overtuigen en had hem er zelf zo naast gehouden alleen hier is geen speld meer tussen te krijgen;-) Voordeel van de bastard is wel dat je door middel van de halve roosters en halve deflectors al een beetje met verschillende temperaturen kan spelen.
dan de vrouw even mee laten lezen! ;)

Tip ! Nodig familie uit! Maak een gerecht op de kamado en een appeltaart op de weber of anders om.
De familie geeft commentaar , plus plus , en ze is trots op jou.
Ik heb nu 9 hitte bronnen hihi

Terug
Bovenaan Onderaan