Beef en Steak

Even voorstellen

Longdude

Tondelzoeker
Beste allemaal,

Even een kort voorstel rondje, wel zo netjes.

Wij hebben jaren een Italiaanse betonnen BBQ gehad, het idee hebben we opgedaan toen we een keertje op de camping op Sardinië stonden en de overburen om 09:30 al begonnen met een kippetje aan het draaispit, de geur van verse kruiden en het langzaam garen van de kip was heerlijk. Thuisgekomen hebben we meteen ook zo'n bakbeest gekocht. Online besteld en op een pallet aangeleverd want >200 kg!
Jaren lang plezier van gehad, alleen best beperk. Vorig jaar toen "de vloer is lava"een hype was zijn de kinderen erop geklommen en is een stuk afgebroken, BBQ was terminaal en niet meer te gebruiken. Tja wat dan...
Ons een beetje verdiept in de laatste stand van zaken en getwijfeld tussen een Boretti Vittoria en een Weber MT 5755. Op advies van een aantal mensen en na het zien van heel veel filmpjes en reviews toch maar gegaan voor de Weber, niet de 5755 maar eentje met een scharnierend deksel, de 5775.

Het apparaat moet nog bezorgd worden, de mensen van PostNL hebben het er maar druk mee, maar als deze binnen is dan wil ik er komende zomer ook een ombouw omheen maken. Dit is mijn uitgangspunt:

nxmul1kg57.jpg

Temperatuurmeters (hoeveel sensoren), welke briketten (of toch beter houtskool) etc ik moet het nog allemaal maar een beetje gaan lezen.

Groeten uit Noord Holland!

welkom hier
(nice car (y))

Van harte welkom bij het Genootschap!

Hoi Longdude,
welkom bij het Genootschap

Heel veel plezier hier

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan