Beef en Steak

Even voorstellen

Andres

Tondelzoeker
Hallo, Andres from Belgium hier...
Trotse bbq/smoker liefhebber toevallig in het bezit kunnen komen van een custom made machientje...  en steeds op zoek naar ?vuurcontrole?
Groet!
Andres

Welkom hier!

welkom ! met vragen of problemen kan je hier altijd wel terecht, het liefst fotos bijplaatsen van je Custom machientje zodat we kunnen zien waarom er problemen zijn.

Van harte welkom bij het Genootschap!

Wel ik heb een vraag; ik wilde graag een foto posten van mijn bbq, weet alleen niet hoe. (Ben dus niet alleen een beginneling qua stoken ;)...) Als ik op het foto pictogram (onder Bold pictogram) klik verschijnt er enkel
...

Bedankt voor reactie!

Andres zei:
Wel ik heb een vraag; ik wilde graag een foto posten van mijn bbq, weet alleen niet hoe. (Ben dus niet alleen een beginneling qua stoken ;)...) Als ik op het foto pictogram (onder Bold pictogram) klik verschijnt er enkel
...

Bedankt voor reactie!
Welkom! Ik zou tapatalk gebruiken, een app voor je mobiel. Je logt hiermee in op het forum en dan kun je van daar uit gelijk foto's maken en posten

Verstuurd vanaf mijn Swift 2 X met Tapatalk

Andres zei:
...

Bedankt voor reactie!

Allereerst welkom :-)
Kijk anders hier even: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=49.300
via imgur.com vind ik het erg makkelijk werken, bij sizes kanje dan ook nog het juiste formaat foto vinden.

Hoi Andres,
welkom bij het Genootschap

Welkom hier Andres

Terug
Bovenaan Onderaan