Beef en Steak

Even voorstellen...

• Onderwerp starter Onderwerp starter GuidoH
  • Startdatum Startdatum
G

GuidoH

Gast
Hallo allemaal!

Ik ben Guido, 29 jaar en woon in Zevenaar. Ik heb momenteel een Napoleon Prestige Pro 500 en een Weber kogel-geval. De laatstgenoemde is niet meer aan geweest sinds we de Napoleon hebben. De Napoleon bevalt erg goed voor grillen en braden aan het spit.

Ik wil nu echter meer low & slow gaan doen, dat vind ik op beide niet ideaal. Dus voorzichtig kijken naar een vervanger voor de Weber. Dat zal een kamado moeten gaan worden. Geen super haast mee, maar zit er wel aan te komen in de nabije toekomst waarschijnlijk. Zodra die er is zal ik pas echt geaccepteerd worden hier vrees ik.  :))

Welkom bij het genootschap Guido.
Die laatste opmerking is als grapje bedoeld natuurlijk, het gaat er hier niet om waarmee je het doet maar hoe en wat voor lekkers je allemaal maakt op je bbq of die nou van keramiek is of staal maakt niet zoveel uit natuurlijk als je er maar mooie plaatjes van maakt met een goed verhaal (kunnen wij ook idee?n opdoen :D)

Welkom hier Guido!
Zolang er ontbranding plaatsvind is het prima ;)

Hoi Guido,
welkom bij het Genootschap

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom Guido! Het gaat natuurlijk om wat voor lekker er van de Q komt uiteindelijk :) Los van dat ik zelf niet meer zo van de Gas Q ben vind ik deze napoleon wel een super mooi apparaat, met name die achterbrander lijkt me super handig i.c.m. het spit :)

Bedankt allen! :D

Inmiddels heb ik ook een Kamado Joe Classic III. Dus van alle markten thuis inmiddels!  ;)

Dat is mooi gereedschap! Veel plezier met je nieuwe Q.

Welkom hier Guido veel plezier met je nieuwe kamdo

Hoi Guido,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.

Veel plezier met je Kamado.

Terug
Bovenaan Onderaan