Beef en Steak

Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rik
  • Startdatum Startdatum
R

Rik

Gast
Beste BBQ-vrienden,

Ik ben Rik, 58 jaar en sinds deze zomer BBQ-fan in wording.
Ik kreeg een Bastard Mini en was verkocht! Maar al snel kwam ik tot de ontdekking dat die eigenlijk te klein is.
Maar om nou ? 500 of meer uit te geven voor iets waarvan ik toen nog niet wist of ik het ook blijvend leuk zou vinden...

En toen kwam de ? 99,- Niclan aanbieding voorbij!

En sinds dien BBQ ik ten minste 1 keer per week (ook als het koud is)

Groet,
Rik

Hoi Rik,

welkom bij het Genootschap.
inderdaad wie is  er niet zo begonnen.
Ik ben ooit begonnen met een Weber OTS 57 (One Touch Silver) een showmodel voor de helft van de prijs bij een tuincentrum rond de kerst voor 90 euro

Rik zei:
Beste BBQ-vrienden,

Ik ben Rik, 58 jaar en sinds deze zomer BBQ-fan in wording.
Ik kreeg een Bastard Mini en was verkocht! Maar al snel kwam ik tot de ontdekking dat die eigenlijk te klein is.
Maar om nou ? 500 of meer uit te geven voor iets waarvan ik toen nog niet wist of ik het ook blijvend leuk zou vinden...

En toen kwam de ? 99,- Niclan aanbieding voorbij!

En sinds dien BBQ ik ten minste 1 keer per week (ook als het koud is)

Groet,
Rik

Hallo Rik.

Welkom bij het genootschap van BBQ-ers.

Wens je veel plezier en leesgenot op het forum.
Ooit ben ik (lang, h??l lang geleden) ook begonnen met bbq-en op een simpele slagers bbq die ik voor zeker wel voor 24 gulden en 50 cent kocht.
Na wat aanpassingen en veel verbrande satetjes :D was hij wel te gebruiken, je moet alles leren nietwaar?
Sinds ? 2000 gebruik ik nu een Weber kogel BBQ 47 cm. waar ik veel plezier aan beleef en de meeste gerechten wel op kan maken (hij zou wat groter mogen zijn).
Maar wellicht komt die er nog eens. :)

Grts,

Hans.

Van harte welkom bij het Genootschap!

Terug
Bovenaan Onderaan