Beef en Steak

Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter stansfield
  • Startdatum Startdatum
S

stansfield

Gast
Beste BBQ Experts,

Even voorstellen: Ik ben al een tijd een groot liefhebber, maar wil nu mijn bbq kennis en kunde naar een volgend niveau brengen. Mijn bbq plek is bijna klaar. Op dit moment bestaat mijn bbq gereedschap uit een weber 57 cm premium met de normale benodigdheden en pas heb ik er en gietijzeren pannetje bij gekocht.

Nu wil ik dus mijn gerechten wat uitbreiden. Dus de standaard hamburgers, kipspiesjes en spare ribs vervangen door wat meer variatie.

Welkom op het forum van het BBQ Genootschap.

hoi Stansfield (is dat je echte naam?)

welkom bij dit edele genootschap, kijk rustig rond en stel je vragen,

Stansfield, welkom bij het BBQ Genootschap.

Hallo Stansfield,

Welkom bij het genootschap en veel plezier hier.

Ha Stansfield ( ben je fan van Lisa, de zangeres?). Leuk dat je er bent, welkom!

Hoi Stansfield,

Welkom en veel plezier hier.

Welkom op dit bbq genootschapforum :)

Hoi Stansfield, welkom er is hier genoeg inspiratie te vinden

Bedankt allemaal voor het ontvangst.

Volgens mij is hier ook genoeg inspiratie te vinden.

Mijn naam komt van de film Leon, en gebruik ik eigenlijk voor al mijn internetactiviteiten. Toch een beetje anoniem blijven ;)

Wat is trouwens het verschil tussen dit forum en het bbqforum? Ik zie wel wat dezelfde namen.

Stansfield, het grote verschil is dat noskos en ik alleen nog actief zijn op dit forum.

We proberen hier op een vriendelijke en positieve manier met barbecue bezig te zijn. Ook proberen wij zoveel mogelijk kennis hier te delen zodat iedereen nog meer van zijn barbecue kan genieten.

Hoi Stansfield,

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom stansfield!

Terug
Bovenaan Onderaan