Beef en Steak

Even voorstellen!

GrizzlyNL

Tondelzoeker
Hallo allemaal,

Mijn naam is Sven. Sinds 3 weken ben ik de gelukkige eigenaar van een Big Green Egg Large met een mooie tafel op wielen van Concrete Jungle. Ik kijk ernaar uit om mijn tot nu toe beperkte BBQ skills naar een hoger niveau te brengen en lekker in de tuin te kunnen koken.

Tot nu toe wat simpele stokbroodjes en 2x pizza gemaakt op de egg. Ook hebben we een workshop gedaan bij beleefgreenegg, waar we onze bbq gekocht hebben. Mijn vrouw en ik zijn enorm onder de indruk van de mogelijkheden van de Big Green Egg. Gisteren hebben we onze bestelling met prachtig vlees van de Lindenhoff binnengekregen zodat Er voor de komende tijd verschillende soorten vlees in de vriezer zitten om lekker mee te gaan koken. :) Mijn vrouw kijkt vooral ook uit naar het bakken van nog meer pizza's, brood, groente en lekkere toetjes.

Ik ben nog een beetje zoekende naar wat nu precies de musthave accessoires zijn. Ik heb de conveggtor, conveggtor lifter, pizzasteen, een pizzaschep en een aspookje erbij gekocht. Een vleesthermometer heb ik ook in huis. Het castiron grid wordt binnenkort aangeschaft. Wat zijn volgens jullie nog meer musthave accessoires? En hebben jullie tips wat betreft houtskool?

Welkom!
Goede tip voor houtskool; haal het met de hand uit de zak en laat het gruis en de mini stukjes lekker in de zak zitten. ;)

Welkom!

Welkom hier !

Terug
Bovenaan Onderaan