Beef en Steak

Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dulafronde
  • Startdatum Startdatum
D

Dulafronde

Gast
Beste mede BBQ enthousiasten,

Mijn naam is Thierry 40 jaar (vandaag precies) kom uit Amsterdam en ben al jaren BBQ fan. Ik ben zelfstandig ondernemer. Buiten de Weber Summit silver bezit ik tevens een 57cm/47cm Kettle, en voor op vakantie uiteraard een Smokey Joe.

Zag gisteren een hoop leuke zaken op deze site dus heb mij daarom aangesloten.

Groet,

Thierry

DSC_4995.JPG

Hallo Thierry,

Welkom bij het Genootschap en veel plezier hier.

Hoi Thierry,

Van harte welkom bij het Genootschap!

Hoi Thierry, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en welkom op het forum!

hoi Thierry,

welkom op dit edee genootschap, en gefeliciteerd met je verjaardag.
Kijk rustig rond en vragen staat vrij

Ja natuurlijk ook gefeliciteerd! :)

Hallo Thierry, welkom en gefeliciteerd!

Thierry, welkom bij het BBQ Genootschap eb gefeliciteerd met je verjaardag

Welkom op het genootschap forum :)

Allen bedankt voor dit leuke welkom en de felicitaties.  ;)

Vandaag overigens de "nieuwe" Weber gourmet BBQ systeem met sear grate gescoord!

Ben benieuwd ?

Meteen even een vraagje: Ik kreeg geen foto bij mijn eerste bericht ? Zie wel het vakje foto plaatsen maar dan ? Ik gebruik een Mac.

De link van je foto verwijst o.a. naar een folder op je mac zo te zien en die kunnen wij niet bekijken.

Om het dataverkeer dat wij genereren klein te houden hebben we besloten om geen foto's op het forum te plaatsen maar dit via extrane partijen te doen, photobucket, picassa etc.

In dit draadje in "huishoudelijk" kun je zien hoe je e.e.a. voor photobucket instelt.

hoi Dulafronde,

Ik heb je foto hier verwijderd, omdat we een apart topic hebben voor het proberen en plaatsen van foto's.
Dit om het forum netjes op orde te houden. en dit is het voorstel draadje vandaar.

Ben blij voor je dat het is gelukt  ;)

Geen probleem zag idd dat ik fout zat. Kan een hoop met computers maar een forum is voor mij echt nieuw. Gisteren wel heerlijk allemaal  leuke dingen gelezen moet ik zeggen. Heb zelf al heel veel gedaan met BBQ maar toch weer super idee?n op gedaan.

Groet,

Thierry

ben blij dat je het begrijpt, ik/wij zouden het ook leuk vinden om je recepten te mogen bewonderen  :)

Terug
Bovenaan Onderaan