Beef en Steak

Even voorstellen!

• Onderwerp starter Onderwerp starter BHogervorst
  • Startdatum Startdatum
B

BHogervorst

Gast
Hallo mede enthousiastelingen!

Gevraagd werd om mezelf even kort voor te stellen en dat doe ik dan ook met plezier.
Mijn naam is Bart, 29 jaar en woonachtig in het altijd zonnige Lisse (hartje bollenstreek). Ik ben veehouder van beroep en daarmee ook verantwoordelijk voor het stukje kwaliteit wat nodig is voor een geslaagde BBQ sessie! Daarnaast ook nog 24/7 oproepbaar voor de brandweer van Lisse en Sassenheim.
Een passie voor vee en een passie voor vuur.. Dan is de link naar BBQ natuurlijk snel gemaakt!

Door het bezoek aan vele festivals ben ik gefascineerd geraakt door het fenomeen rollende keukens. De ene Q was nog mooier dan de andere. Toen was het duidelijk, ik wilde ook zelf een Q gaan bouwen. Na uitvoerig onderzoek te hebben gedaan op het wereld wijde web kon het sprokkelen naar materialen gaan beginnen. Gelukkig is het op een boerderij 1 groot oud ijzer paradijs. Na een paar avonden slijp en laswerk was de reverse flow offset geboren. Ik zal binnenkort een keer een topic starten over de bouw van deze smoker.

Ik hoop door dit forum al spelender wijs beter te worden. Daarbij hoop ik ook een bijdrage te kunnen leveren met de parate kennis van vee en brandverloop.

GrtZ
Bart

hoi Bart, bijna buurman,
welkom bij dit edele genootschap

welkom,

buurman? :)

Welkom!

Terug
Bovenaan Onderaan