Beef en Steak

Even voorstellen: een beginnende Kamado Konnected Joe gebruiker!

Hoi allemaal!

Mijn naam is Marcel, 64 jaar en sinds kort de trotse eigenaar van een Konnected Joe. Ik ben nog nieuw in de wereld van Kamado-barbecueën en volop bezig met het verkennen van alle mogelijkheden. Van temperatuurbeheersing tot de juiste houtskool en rubs – er valt nog veel te leren, maar ik heb er ontzettend veel zin in!

Naast mijn interesse in barbecueën ben ik actief in customer service management en hou ik van het organiseren van activiteiten. Maar zodra de Kamado aangaat, draait het om goed eten, gezelligheid en experimenteren met nieuwe smaken.
IMG_3334.JPG
IMG_3333.PNG

Ik kijk ernaar uit om hier tips, ervaringen en inspiratie op te doen. Hebben jullie misschien suggesties voor een mooi beginnersgerecht om mee te starten?
Bijgevoegd het eerste resultaat van mijn Beer Can Chicken en een screenshot van hoe indrukwekkend de konnected Joe de temperatuur op niveau houdt. Ik snap dat dit beetje vloeken in de kerk kan zijn, echter voor een beginner zoals ik een uitkomst.

🔥 Wat was jullie eerste succes op de Kamado? Ik ben benieuwd!

Groeten,
Marcel

Welkom Marcel! Veel plezier hier! Mooi materiaal heb je! Benieuwd wat je ervaringen gaan zijn.

Meestal begin je met de goedkopere en langdurige bereidingen om je Q te leren kennen en de temperatuur te leren beheersen.
De Beercan chicken is er 1 maar spareribs, Pulled Pork, gehaktballen / moinkballs etc . kan je ook in dat rijtje zetten.

Welkom Marcel!

Welkom bij het genootschap Marcel!

Marcel, welkom bij de club

Welkom Marcel, je bent al heel goed op weg. mijn eerste tip zou zijn: bespaar niet op je brandstof. Ga altijd voor kwaliteit en laat je niet verleiden tot supermarkt kolen.

Wow dank jullie wel voor de reacties en tips! ik zal zeker niet besparen op de kolen, dat is denk ik de slechtste keuze die ik zou kunnen maken...
Vandaag de Joetisserie uitproberen, ben beetje aan het worstelen met een bijgerecht die ik tegelijkertijd in de Joe kan zetten, als hier nog tips voor zijn dan heel graag!!!

Welkom

Veel succes en vooral plezier in het verkennen je nieuwe bbq!

Welkom, veel plezier hier.

Terug
Bovenaan Onderaan