Beef en Steak

Even mijzelf voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter cimoblas
  • Startdatum Startdatum
C

cimoblas

Gast
Hoi allemaal. Mij naam is Ciro Morante geboren en getogen in Peru en woonachtig in Zuid Limburg sinds 2001.

Ik ben hier terecht gekomen omdat ik een passie voor lekker eten en bbq heb. Mijn vriendin heeft mij afgelopen kerst de kleine 14 inches (oftewel 37cm) Weber mountain smoker als cadeau gegeven! Ik ben hier op zoek naar tips, recepten en technieke om mijn WMS to the max te kunnen benutten.

Ik heb absolute g??n enkel ervaring met een WMS of het rooken van vlees. Ik hou wel van bbq'en en hopelijk kan ik in deze forum wel mijn ervaring met mijn splinter nieuw WMS kunnen bouwen!
De groeten!

hoi Ciro,
welkom bij dit edele genootschap

Welkom!

Welkom hier

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Welkom!

Welkom!
(Lees ook gelijk de blog van Dennis even: www.bbq-nl.com kan eveneens erg leerzaam zijn ;) )

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom hier
En als je nog heerlijke recepten uit Peru heb....... :D

Hallo allemaal.
Heeft iemand een idee van een goede slager die verstaan heeft van de Amerikaanse vlees stukken hier in Zuid Limburg? Omgeving Maastricht.
Thanx

Sent from my MI 5s Plus using Tapatalk

Welkom.
Ik koop mijn vlees online in Nederland (ben zelf uit Belgi?).als je even op Google kijkt vind je vast wel een interessante webwinkels.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Welkom :D

Welkom !

Blijdenberg zei:
Welkom.
Ik koop mijn vlees online in Nederland (ben zelf uit Belgi?).als je even op Google kijkt vind je vast wel een interessante webwinkels.

Dank je wel voor de tip.
Heb je ook zelfs op BE websites? Zijn de NL web winkels beter dan de BE? Thanx

Ik denk dat het redelijk fout is om bevolkingsgroepen te beoordelen op basis van hun webwinkels . Het valt me wel  op dat er meer en meer slagers de kunst van het rijpen leren te apprecieren, alsook de bbq-vriendelijke delen van het dier aanbieden zoals de picanha en dergelijke. Als je even googled vind je zeker je gading.

Blijdenberg zei:
Ik denk dat het redelijk fout is om bevolkingsgroepen te beoordelen op basis van hun webwinkels . Het valt me wel  op dat er meer en meer slagers de kunst van het rijpen leren te apprecieren, alsook de bbq-vriendelijke delen van het dier aanbieden zoals de picanha en dergelijke. Als je even googled vind je zeker je gading.

Nogmaals.. Dankjewel

Terug
Bovenaan Onderaan