Beef en Steak

Ervaring met accessoirerek

Sabine

Kooltjesharker
Hi!
Ik kwam twee verschillende rekken tegen om roosters en platesetters in op te bergen.
Ze lijken me handig maar hebben allebei voors en tegens denk ik.
Heeft er iemand ervaring of tips?

IMG_0264.jpeg

IMG_0265.jpeg

Ik heb zelf (nog) geen ervaring met een van deze twee. Ik ga voor dat tweede rek van Monolith. Dat eerste rek van Bastard zit aan je kamado en pak je niet zomaar op om binnen neer te zetten volgens mij. Mijn kamado staat buiten en ik heb graag mijn accessoires binnen in de schuur beschut tegen weer en wind als ik het niet gebruik.

Volgens mij hang je dat rek op aan de bevestiging van het tafeltje. Er zit volgens de website ook een muurbeugel bij om het rek daar aan op te hangen.

Ziet er leuk uit, maar ik vraag me af hoe vaak je tijdens het bbq-en nou gaat lopen wisselen van rooster, naar pizzasteen of andere roosters.

Wat wel handig kan zijn is om een heet rooster even in zo'n houder te leggen als je bezig bent.

Volgens mij hang je dat rek op aan de bevestiging van het tafeltje. Er zit volgens de website ook een muurbeugel bij om het rek daar aan op te hangen.

Ziet er leuk uit, maar ik vraag me af hoe vaak je tijdens het bbq-en nou gaat lopen wisselen van rooster, naar pizzasteen of andere roosters.

Wat wel handig kan zijn is om een heet rooster even in zo'n houder te leggen als je bezig bent.
Dat leek mij ook… (van dat tafeltje)
En vroeg me precies hetzelfde af.
Leg hete dingen nu op de grond; of dat nou heel veilig is.
Hmmmm…. 🤔

Ik heb naast mijn bbq plekje een stukje plantsoen wat gevuld is met kiezels, daar zet ik de echt hete dingen meestal even op. Voor een heet roostertje heb ik 2 plankjes hout die op mijn werktafel liggen, daar leg ik dan even het roostertje op.

Mijn werktafel heeft lades, waarin ik de platesetters ed. in bewaar, dus ik heb niet echt een opbergrek nodig. En de prijs van het rek is best behoorlijk, koop ik liever een gietijzeren rooster of plancha voor. (die ik dan vervolgens niet kwijt kan omdat mijn lades dan vol zitten..toch maar een rekje dan?;))

Terug
Bovenaan Onderaan