Beef en Steak

Enchantée, Aangenaam, Nice to meet you,

 

liesje

Vuurmaker
Berichten
66
Hallo iedereen,

Ik ben Alies, woon in Frankrijk ( sinds meer dan 20 jaar) en ben niet alleen gek op barbecue en koken op hout maar eigenlijk op alles wat eetbaar en kookbaar is ;-)
Heb zelf een Morso Forno thuis staan die vaak wordt gezien als pizza oven maar waar je veel meer mee kunt dan alleen pizzas klaarmaken, ik vindt het eigenlijk een complete buitenkeuken. Zou heeeeeeel graag een Braai aanschaffen maar dat zal nog ff moeten wachten tot ik de loterij win...daarnaast heb ik nog een gewone barbecue ( zo'n bol op drie pootjes ) voor de traditionele worstjes en karbonaatjes, maar moet eerlijk zeggen dat ie eigenlijk in de schuur blijft staan sinds de Morso Forno in mijn leven is gekomen:love:, paar fotootjes van wat bescheiden resultaatjes hieronder, zoals te zien is moet ik nog veel leren !😅
Oh ja, en een rookoven ook, maar ik weet niet of dat mensen hier interesseert, windt het zelf wel leuk om van alles te roken in iedre geval; kaas, noten, groente en zelfs boter....ben gek op de rooksmaak, en trouwens kun je in de Forno ook prima roken als je er de smokeeper opzet...
Hoe dan ook, ik hoop hier inspiratie op te doen en nieuwe lekkere dingen die ik kan gaan uitproberen te ontdekken !

20211211_173442.jpg


Home made Hamburger.jpg


IMG_20211205_132408.jpg


IMG_20211205_163903.jpg


Salade met rauwe ham, meloen en tomaat.jpg


Tomahawk-Black Angus.jpg


tomaten, mozarella en basilicum, altijd een succes!.jpg


20211215_163710.jpg
 
Welkom Liesje. Je bent al lekker bezig. Ook een mooie manier van koken met vuur.
 
Welkom Liesje
 
Welkom Alies, smakelijke plaatjes
 
Welkom Alies!
 
Welkom Alies, veel plezier en inspiratie hier!

Geweldige houtoven heb je daar!
 
Welkom Alies
 
Terug
Bovenaan Onderaan