Al enige tijd stond er een tafel gevuld met bbq's op het programma. Echter moest eerst de tuin klaar zijn en hoger op de lijst stonden nog andere dingen! Eind mei was eindelijk de tuin klaar, dus ben toen pas weer begonnen met de bbq en gelijk alles op mijn gemak uitgezocht.
Eerst overwogen om alles zelf netjes te maken, maar dat is niet haalbaar, dus alles uitbesteed. Geen tijd, geen gereedschap en belangrijker geen talent.
Kortom niet een echte DIY, maar sommige zullen het wellicht leuk vinden om de vorderingen te volgen. 
Doel was om eerst een BGE en mijn Bidle01 (Weber Performer) te plaatsen in een tafel. Helaas werd me al snel duidelijk dat dit toch gecompliceerd werd icm een granieten blad. Leek mij perfect met name omdat de Performer een ingebouwde gas-aansteker heeft.
Dus vandaar dat Bidle01 in zijn huidige staat blijft en wellicht dat die tzt zelfs moet gaan,... :-S
Uiteindelijk enkele BGE dealers benaderd en al snel de juiste partij gevonden, die de bbq's kan leveren en de tafel naar wens. Heb er een paar benaderd en, in mijn ogen, ongelofelijk hoe sommige reageren of zelfs niet. Enfin,.. tekeningen overlegd, tekeningen aangepast, offerte behandeld en gaan. Vandaag de eerste fotootjes binnen.

2014-08-14 Outdoor kitchen 01 by Bidle, on Flickr

2014-08-14 Outdoor kitchen 02 by Bidle, on Flickr

2014-08-14 Outdoor kitchen 03 by Bidle, on Flickr

2014-08-14 Outdoor kitchen 04 by Bidle, on Flickr

2014-08-14 Outdoor kitchen 05 by Bidle, on Flickr

2014-08-14 Outdoor kitchen 06 by Bidle, on Flickr

2014-08-14 Outdoor kitchen 07 by Bidle, on Flickr
Ziet er iig veelbelovend uit en ben benieuwd naar het vervolg!!!!
Eerst overwogen om alles zelf netjes te maken, maar dat is niet haalbaar, dus alles uitbesteed. Geen tijd, geen gereedschap en belangrijker geen talent.

Doel was om eerst een BGE en mijn Bidle01 (Weber Performer) te plaatsen in een tafel. Helaas werd me al snel duidelijk dat dit toch gecompliceerd werd icm een granieten blad. Leek mij perfect met name omdat de Performer een ingebouwde gas-aansteker heeft.
Dus vandaar dat Bidle01 in zijn huidige staat blijft en wellicht dat die tzt zelfs moet gaan,... :-S
Uiteindelijk enkele BGE dealers benaderd en al snel de juiste partij gevonden, die de bbq's kan leveren en de tafel naar wens. Heb er een paar benaderd en, in mijn ogen, ongelofelijk hoe sommige reageren of zelfs niet. Enfin,.. tekeningen overlegd, tekeningen aangepast, offerte behandeld en gaan. Vandaag de eerste fotootjes binnen.

2014-08-14 Outdoor kitchen 01 by Bidle, on Flickr

2014-08-14 Outdoor kitchen 02 by Bidle, on Flickr

2014-08-14 Outdoor kitchen 03 by Bidle, on Flickr

2014-08-14 Outdoor kitchen 04 by Bidle, on Flickr

2014-08-14 Outdoor kitchen 05 by Bidle, on Flickr

2014-08-14 Outdoor kitchen 06 by Bidle, on Flickr

2014-08-14 Outdoor kitchen 07 by Bidle, on Flickr
Ziet er iig veelbelovend uit en ben benieuwd naar het vervolg!!!!