Van het weekend voor de eerste x een tarte tartin gemaakt, was wel fun en vrij een eenvoudig.
Was alleen de eerste x te vlug met omdraaie daarna gewoon terug in de d.o geflipt en nog 10 minute extra gegeven.
Q op 220 graden
Appel en peer om en om, rozijnen, gember
Bladerdeeg met eigeel
Kinderarbeid
Even glutenvrije appelflap gemaaakt voor onze dochter.
Ik vond hem er wel prima uitzien was meer bang dat het suiker zwart zou zijn maar was toch nog niet klaar
Nu was die wel klaar
Erg lekker en simpel!
Volgende keer zal die er wat mooier uitzien nu was die al keer extra uit de pan geschud om vervolgens terug op de Q te gaan.
Ben van plan dit met kerst te maken dan beetje mooi opmaken met wat vlierbes, munt, kaneelstokje, gembersliertjes geserveerd met wat ijs.
Ik moet het toetje maken, is zo uitgekomen dmv lootjes ^^
Was alleen de eerste x te vlug met omdraaie daarna gewoon terug in de d.o geflipt en nog 10 minute extra gegeven.
Q op 220 graden
Appel en peer om en om, rozijnen, gember
Bladerdeeg met eigeel
Kinderarbeid
Even glutenvrije appelflap gemaaakt voor onze dochter.
Ik vond hem er wel prima uitzien was meer bang dat het suiker zwart zou zijn maar was toch nog niet klaar
Nu was die wel klaar
Erg lekker en simpel!
Volgende keer zal die er wat mooier uitzien nu was die al keer extra uit de pan geschud om vervolgens terug op de Q te gaan.
Ben van plan dit met kerst te maken dan beetje mooi opmaken met wat vlierbes, munt, kaneelstokje, gembersliertjes geserveerd met wat ijs.
Ik moet het toetje maken, is zo uitgekomen dmv lootjes ^^