Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dominique zei:En toen heb je alles snel opgegeten, en geen foto meer gemaakt.....![]()
Teddo zei:Zie trouwens dat je een aluminium lekbakje eronder hebt staan. Deze lekbak met gaten, is ook in rvs in omloop. Na gebruik even afspoelen, en je kunt deze zo weer gebruiken.
Teddo zei:De kamado is echt een ervaring. Anderzijds heeft het weinig meer met het authentieke BBQ-en te maken. De bak vol met grof houtskool, bij gewenste temp de luchtschuiven tot 1/4 dicht zetten. En de komende 18 uur of langer blijft die op temp. Koken met de kamado is echt een eitje.
De buren moesten er nog wel aan wennen. S ochtends vroeg al de houtskool geur en rookhout rook over het erf heen.
Veel plezier ermee!!
Poetsertje zei:Hahahaha....das vlees cremeren in besloten kring.
Maar zowel het grillen, indirect garen en dan grillen of het slow cooking gaat op zo'n ei.
ik kan er steeds meer aan wennen hoor.
En misschien niet autenthiek, maar wel zoals het bedoeld is vind ik.
Met de weber kan het ook prima(o) trouwens maar die verliest wat meer warmte in het proces
Maar ik vertel niets nieuws denk ik.
Mooie Primo verder.
Heb je hem op proef of heb je er een gebruikt kunnen scoren?
Bert zei:Goeie aanschaf Mike. In de opstelling zoals je hem op de foto hebt staan, staat hij bij mij bijna altijd.
Super handig dat direkt en indirekt gelijk gebruiksklaar.