Beef en Steak

Eerste pulled pork

Helaena

Tondelzoeker
Nou, omdat ik thuisdienst had door covid en het weer erg mooi was dacht ik… laat ik maar eens pulled pork maken.

4D98A354-6A07-4407-B751-FC36D06107D9.jpeg

Een ding van bijna 2.7 kilo, van de keurslager (en dus nogal duur, maarja)

1F251F81-8750-49FC-81B2-04C5D97775C2.jpeg

Geinjecteerd en gerubbed volgens Noskos’ recept en zijn PP kruiden

353BD611-CBD0-4205-BEF0-81779D78D21D.jpeg

9144241D-E590-4A7D-A429-78A597356822.jpeg

Lakkie erover. Ik heb zoals jullie kunnen zien de snake gebruikt en (wat jullie niet kunnen zien) wat chunks appelhout op de kolen gehad. Er ligt er nog 1, net buiten de foto.
1BA5621A-2A9C-4FE2-B175-A809BE262300.jpeg

Tijd voor het instoppen
92FF7AC9-CCB3-4330-BCA7-E2FE87F880E3.jpeg

Vers van de barbecue. Als iemand dit ziet en denkt “waar is al het sap?” …….. ja nou met mijn eerste PP ook meteen de eerste blooper: zo enthousiast met de voeler van een andere thermometer erin steken dat ik de aluminiumfolie lek prikte…. Dag sap. Kon nog een deel redden in de bak die er onder ligt hier maar ik rouw 😂
5C7A1AF4-76F9-4C9E-9345-F32E8E424ABB.jpeg

En hoe smaakt het? Nou gedurende de dag verloor ik mijn smaakvermogen steeds meer dus voor zover ik kon proeven wel goed. Volgens mijn vriend was het erg geslaagd. Gegeten op een wit bolletje met zelfgemaakte coleslaw.

Edit omdat er een foto dubbel in zat

Laatst bewerkt:
Tja net m'n 10 dagen erop zitten. Weet hoe je je voelt. Ziet er goed uit! Alvast gefeliciteerd met je knorretje.

Ziet eruit al een heerlijke pulled pork, gelukkig kan je wat bewaren voor als je smaak weer helemaal terug is! Smakelijk

Ziet er lekker uit! Ik kan me zomaar voorstellen dat dat een Knorretje oplevert! Gefeliciteerd!

Ziet er toch goed uit 👍🏻

Ik heb ook 2x corona gehad en de eerste keer ook mijn smaak helemaal van het padje; koffie smaakte echt zuur :sick:
Gelukkig komt het allemaal goed en als je het restant van je pp in een ziplock invriest dan heb je er straks dubbel plezier van.
Gratis tip: maak verschillende porties in de ziplocks en maak die zo plat mogelijk. Dan kan je er in bevroren toestand makkelijk een stuk afbreken om een pizza of tosti op te leuken en hoef je niet alles te ontdooien.

Dat heb je mooi gedaan hoor.
Jammer van je smaak, snel nog maar een keer maken dan.

Gefeliciteerd met je 🐷

Ik heb ook 2x corona gehad en de eerste keer ook mijn smaak helemaal van het padje; koffie smaakte echt zuur :sick:
Gelukkig komt het allemaal goed en als je het restant van je pp in een ziplock invriest dan heb je er straks dubbel plezier van.
Gratis tip: maak verschillende porties in de ziplocks en maak die zo plat mogelijk. Dan kan je er in bevroren toestand makkelijk een stuk afbreken om een pizza of tosti op te leuken en hoef je niet alles te ontdooien.
Ooo ja ik heb een vacumeermachine dus heb het daarmee in porties van 250g strak ingevroren.. wel als een klont.. oeps.

Beterschap.
Proficiat met je Knorrie award.
PP ziet er lekker uit. En een ieder heeft wel eens een "missertje".
Succes.

Beterschap gewenst alvast.
Als alles straks weer bij het oude is gewoon nog eens maken, je 1e foutje zal je niet snel meer gebeuren denk ik .. ;)
Gefeliciteerd met je knorretje.

Ooo ja ik heb een vacumeermachine dus heb het daarmee in porties van 250g strak ingevroren.. wel als een klont.. oeps.
Ah joh, gewoon zoveel pizza's maken tot het op is en dan kan je weer een nieuwe sessie starten ;)

Mooie run PP. Ook gezien de hindernissen gezien je covid. Hopelijk heb je nog eea kunnen bewaren voor later als je smaak weer terug is.
Gefeliciteerd met je knorrie.

Ziet er heerlijk uit !
Door het allu folie heen prikken kan zo op de forum blunder bingo kaart.....
Bij mij leidde dat vervolgens tot een aardige rookpartij door verbrandend suiker en vet.
De buren hebben het er af en toe nog over

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan