Eindelijk, na een verblijf van 9,5 jaar in een appartement ben ik dit weekend verhuisd naar een woning m?t tuin. De nieuwe WSM stond al 4 weken klaar om in elkaar gezet te worden dus gisteren kon ik aan de bak!
Uitpakken maar:
Maken van de rub, volgens recept van Nosmo, waarvoor dank!
De slachtoffers
Ingesmeerd een nachtje in de koelkast
Aan het werk:
Na 5 uur het resultaat:
De ribs zijn 3 uur rond 100 graden gegaard met af en toe een hand hout op de kolen, daarna inpakt en overgoten met wat appelsap voor een uurtje en vervolgens nog een paar keer ingesmeerd met Remia BBQ saus. Ik denk dat dit ongeveer 45 minuten heeft geduurd. Ze waren niet supermals maar wel erg lekker. Voor een volgende keer pak ik ze denk ik wat langer in om ze hopelijk nog malser te krijgen. Verder waren ze erg lekker.
De WSM beviel goed dus vanavond is hij weer aangestoken voor een kippetje. Verslag volgt nog
Uitpakken maar:
Maken van de rub, volgens recept van Nosmo, waarvoor dank!
De slachtoffers
Ingesmeerd een nachtje in de koelkast
Aan het werk:
Na 5 uur het resultaat:
De ribs zijn 3 uur rond 100 graden gegaard met af en toe een hand hout op de kolen, daarna inpakt en overgoten met wat appelsap voor een uurtje en vervolgens nog een paar keer ingesmeerd met Remia BBQ saus. Ik denk dat dit ongeveer 45 minuten heeft geduurd. Ze waren niet supermals maar wel erg lekker. Voor een volgende keer pak ik ze denk ik wat langer in om ze hopelijk nog malser te krijgen. Verder waren ze erg lekker.
De WSM beviel goed dus vanavond is hij weer aangestoken voor een kippetje. Verslag volgt nog