BasBQ
Beef en Steak

Een mat om onder de BBQ te leggen om terras te beschermen

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

stijn242

Gast
Hallo,

Ik was op zoek naar iets om ons terras te beschermen tegen vetvlekken en ik ben bij de Fierta BBQ-matten terechtgekomen SPAM SPAM. Ik zie dat ze ook online verkopen...

Zij hebben verschillende dessins en verschillende afmetingen van BBQ-matten om het terras te beschermen tegen vlekken van vet, olie,...

Lijkt mij wel leuk... Heeft iemand hier al ervaring mee ??

Of andere tips ?

Groeten
 
Vindt die met die kooltjes wel geinig! Maar zo'n matje is veel te klein,  en kun je hem het hele jaar door buiten laten liggen, of is het alleen een mooi weer matje?

Voor mijn terras is het trouwens te laat ;)
 
Toffe matten!!!!
 
Misschien niet met je vlees gooien?  :p
Heb eigenlijk zelden vetvlekken op het terras, en anders slijt het wel weer, al dan niet met hulp van wat zand om te schuren ;)
 
;D  op de foto hebben ze een dikke meter verderop  echt gras :-\
of zouden ze daar grote vetabsorberende  tegels voor hebben 8)
 
Dit weekend heb ik online via een SPAM SPAM SPAM zo'n mat gekocht... Ik had geluk want er is juist een promotie begonnen  :D

Deze morgen is de mat toegekomen... op het eerste zicht ziet het er zeer goed uit... ze weegt 4kg (is het grote formaat 95x160)... heb ze al eens op het terras gelegd en ziet er zeer mooi uit en doordat ze zo zwaar weegt ligt ze direct mooi vlak...

Dit weekend volgt de grote test want dan is het BBQ-time  8)
 
Wel leuk, maar heb eigenlijk niet zo'n last van vlekken (scheelt als je Q's hebt met tafels vermoed ik)
 
Beste Stijn, dit soort berichten op het Genootschap beschouwen wij als Spam. Het draadje wordt hierbij gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan