Een mooi stukje schouder van ruim 4 Kg gevonden. Met als doel deze zonder in te pakken brengen naar kern 92.
Vrijdag, in de rub gezet, zaterdag ge?njecteerd en vandaag op de Kamado gelegd om 08:30 bij 107c (ja was best vroeg voor mijn doen)
Rook was beuk en kers, vuur stabiel als een huis en gaan.....
Om 16:30 een kern van 69c en moest geheel tegen mijn zin in opschieten want zoon lief moest werken bij de lokale Jumbo om 19:00.
Dus toch maar ingepakt en de temperatuur naar 145c gebracht. Helaas kwam de kern maar tot 87c toen ik de schouder eraf heb gehaald.
Omdat we voor zoon lief om 18:15 moesten eten.
Deels goed te pullen maar toch echt een kern nodig van 90-92c.
Dat was over was weer in afgedekte alubakjes op de Kamado gezet.
Bedankt voor het lezen. Komt vast wel weer een schoudertje voorbij.
Ooh ja.... zoon lief was met 15 min weer thuis, alles was al gedaan en werd naar huis gestuurd.
Foto's zeggen meer en zijn we gek op.
Vrijdag, in de rub gezet, zaterdag ge?njecteerd en vandaag op de Kamado gelegd om 08:30 bij 107c (ja was best vroeg voor mijn doen)
Rook was beuk en kers, vuur stabiel als een huis en gaan.....
Om 16:30 een kern van 69c en moest geheel tegen mijn zin in opschieten want zoon lief moest werken bij de lokale Jumbo om 19:00.
Dus toch maar ingepakt en de temperatuur naar 145c gebracht. Helaas kwam de kern maar tot 87c toen ik de schouder eraf heb gehaald.
Omdat we voor zoon lief om 18:15 moesten eten.
Deels goed te pullen maar toch echt een kern nodig van 90-92c.
Dat was over was weer in afgedekte alubakjes op de Kamado gezet.
Bedankt voor het lezen. Komt vast wel weer een schoudertje voorbij.
Ooh ja.... zoon lief was met 15 min weer thuis, alles was al gedaan en werd naar huis gestuurd.
Foto's zeggen meer en zijn we gek op.