BasBQ
Beef en Steak

Dutch Pizza Ring anyone

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.790
Ik lees dat per 13-2 Chefke is begonnen met uitleveren DPR, heeft iemand hem al in huis? En gebruikt? Het blijft zo stil, ik ben heel nieuwsgierig.
Iemand?
 
Nog niet... ik laat de mijne via een distributiepunt lopen, en dan kon je hem pas halen als de scheppen ook klaar waren :)
 
Ze hebben net de pizzascheppen binnen.
Die gaan ze nu afmaken en als die klaar zijn gaat de rest de deur uit.
 
Ik heb net een afspraak gemaakt me chefke dat ik hem waarschijnlijk zondag ga ophalen bij hem. Ik was te laat voor een pizzaschep dus ik kan hem ophalen. Als hij binnen is zal ik wel even een fotootje maken.
 
nog een paar dagen wachten op de schep dus en dan is de combi gereed om op te pikken!
 
komt goed Dominique, zoals Mike al zegt hebben we net de pizzascheppen terug gekregen, ik ga vanavond beginnen met de handvatten daarvoor te maken.
Mensen die alleen een DPR besteld hebben kunnen die al ophalen, de rest kan opgehaald worden als de scheppen klaar zetten.
69240_10152284396448475_213444366_n.jpg


Het spijt me dat ik jullie niet zo goed op de hoogte hou als op het andere forum, ik ben hier simpelweg alleen actief omdat ik het verzoek kreeg hier ook de DPR aan te bieden, ik zal proberen daar op te letten.

goed weekend ;D
 
Heel fijn Chefke, ik was erg benieuwd. Bedankt voor je antwoord, we wachten af :)
 
Vandaag naar Ameide gereden om mijn DPR op te halen bij Danny. Leuk ritje trouwens door de polder, maar hier istie dan mijn eigenste Pizzaring. Volgende week snel proberen.
2e7b900c154588eecc9b3773536901b6.jpg
 
nu kun je aan de slag Eddeped!
Ik dacht eerst, dat is een klein gaatje voor een pizza, maar dat is het hulpstuk voor het draaiend spit  :D
 
Ziet er spannend uit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan