BasBQ
Beef en Steak

Donald van de AH

 
 
 
 
 

MarBQ

Gerijpt
Berichten
3.192
Beste BBQ vrienden,

Wederom heb ik een lekker maaltje op de Q weten te bereiden en wel deze,

Wist niet wat we moesten eten dus even struinen in de AH.
Daar kwam ik uit met twee eendenborst filets, een gele courgette en twee magnetron aardappelen van celavita ::)

Na het eendenborstje een mooie snit te hebben gegeven,


0c917c61-f96e-432f-a536-14f0745fce4b_zpsc2d75395.jpg


Lekker een rubje er over van all time favorite Todd's Dirt,

e96961d5-4bf6-484e-8005-14d5246837b1_zps2e231d7a.jpg


De gele courgette even gezouten en een touch van blues hog!,

1a3878e3-ea0b-4262-b0ce-b4444b99235e_zps846f4fe2.jpg


Even aanzetten op de vetkant,

07f12f65-ead4-47af-b6c8-61cc3b26f9ea_zpseca12abe.jpg


Andere kant,

f1898fdf-b5eb-44bc-92d2-53d34108f50f_zps2684f947.jpg


Eend iets door laten garen indirect en de gele groenten boven de kooltjes,

f34fda0c-cc7a-47a7-9124-cb183ea938f7_zps6f1db53d.jpg


en smullen maar!!

17d21569-8971-49d0-85bb-c50a8956e30b_zps6dcbd16a.jpg


Wij moeten eerlijk zeggen dat de donald van de AH  een heerlijk stukje vlees is.

Eet smakelijk,

Greetz Marco
 
Eendeborst is fantastisch.

En gezien de wijze waarop dit hier is bereidt, moet het wel een feestmaal geweest zijn. Prachtig.
 
Damn, ik krijg alweer trek....
 
Lekker!
 
Heb zelf nog nooit eendenborst gehad, maar dat zal niet lang meer duren denk ik. Ziet er erg lekker uit.
 
Ow probeer de volgende keer om je alleen je vet in te snijden en niet het vlees. En de vliesjes aan de andere kant mogen er ook af, dat eet iets lekkerder ;)
 
noskos zei:
Ow probeer de volgende keer om je alleen je vet in te snijden en niet het vlees. En de vliesjes aan de andere kant mogen er ook af, dat eet iets lekkerder ;)

Thanx voor de tip Dennis ;)
 
ziet er fantastisch uit!
 
MarBQ zei:
noskos zei:
Ow probeer de volgende keer om je alleen je vet in te snijden en niet het vlees.

Thanx voor de tip Dennis ;)
Ik ging er zomaar vanuit dat je dit bewust had gedaan om je kruiden dieper in je vlees te krijgen, zo zie je maar weer assumptions are the mother of all f*ck*ps.
 
Wat is dat een lekker maaltje geworden. Eend is zooo lekker
 
ziet er heerlijk uit, en ja, eend is echt lekker
 
Stukje eendeborst kan idd erg lekker zijn, en ziet er goed uit. Ben het eens met Noskos, zou niet in vlees gaan snijden alleen vet.
 
Derooie zei:
Stukje eendeborst kan idd erg lekker zijn, en ziet er goed uit. Ben het eens met Noskos, zou niet in vlees gaan snijden alleen vet.

Ik vond de reactie van Emiel eigenlijk helemaal niet verkeerd!!
Wat gebeurd er als je het vet te diep in snijdt of niet??
Wat Emiel zei, dat dan de kruiden dieper in zouden trekken, heeft ook wel iets??
Please let me know!! 8)
 
Je wilt het vet laten smelten en je vlees niet verbranden. Als je diep snijdt dan komt het vlees bloot te liggen en dat gaat dan heel hard omdat het beschermende laagje vet weg is. Zoiets?!?
 
Duidelijk 8)
 
MarBQ zei:
Derooie zei:
Stukje eendeborst kan idd erg lekker zijn, en ziet er goed uit. Ben het eens met Noskos, zou niet in vlees gaan snijden alleen vet.

Ik vond de reactie van Emiel eigenlijk helemaal niet verkeerd!!
Wat gebeurd er als je het vet te diep in snijdt of niet??
Wat Emiel zei, dat dan de kruiden dieper in zouden trekken, heeft ook wel iets??
Please let me know!! 8)
Ik dacht dit wellicht jouw redenatie was, toen ik eendeborst heb gemaakt had ik goed naar Dennis geluisterd (voor alle duidelijkheid)
 
Terug
Bovenaan Onderaan