Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan op internet zat Dutch Oven?s kopen maar waar moet ik nu op letten.
Zijn diktes van de orde, zit er verschil in de verschillende soorten gietyzer ???
Please let me know!! ;D
Die van mij komt hier vandaan. http://www.qvist.nl/qvist/dutch-ovens-en-ander-gietijzer/dutch-ovens.html
Je moet wel even weten waar je hem voor gaat gebruiken.
Is het de bedoeling om hem op de bbq te gebruiken neem er dan een zonder pootjes.
Ga je hem los gebruiken dan met pootjes anders kunnen je briketten er niet onder.
En let op de grote. "wolf"is geloof ik een van de meest gebruikte maten.
Hier hebben we twee barbecooks in gebruik (met pootjes), van 3 en van 9 liter. De 3 liter wordt veelal gebruikt voor het maken van sauzen. Beide pannen bevallen goed.
Zaak is om de pannen direct goed te behandelen met olie. Pannen verhitten, sponsen met olie. Dit na ieder gebruik herhalen. Er vormt zich een filmlaag in de pan, waardoor aanbranden (bij juist gebruik) niet voorkomt.
Nimmer met zeep afwassen, alleen heet water waardoor de pan door de verhitting zich zelf al in de porieen droogt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.