BasBQ
Beef en Steak

DIY Bastard multi level system

 
 

Rdj

Gemarineerd
Berichten
2.307
Er is een nieuwe multi level system voor de Bastard net uit ,heb deze goed bekeken en dacht deze kan ik op mijn bestaande gewoon na maken .
Zo gedacht zo gedaan 😁
Screenshot_20220222-213836_Samsung Internet.jpg

Dit is die net uit is .
Heb bij de bouwmarkt inox /rvs elektroden en een rvs stang van 6mm gehaald.
Ben begonnen met de dwars stangen er af te flexen.
20220222_201205.jpg
.
En deze stuk voor stuk er weer onderop er weer op lassen
20220222_201226.jpg

Daarna de beugels gebogen die boven komen
20220222_194536.jpg

20220222_195646.jpg

Deze ondersteunen en vast lassen.
20220222_203303.jpg

Rooster door de midden slijpen en op een rooster
Een stopper er onder lassen zodat hij als hij er alleen op licht er niet af kan glijden .
Bij het origineel hebben ze clips voor .
20220222_212141.jpg

Eind resultaat ben ik zeer tevreden mee en heeft nog geen €20 gekost 😆
20220222_212303.jpg


20220222_202929.jpg


20220222_203014.jpg


20220222_205106.jpg


20220222_205210.jpg
 
Dat heb je heel netjes en mooi gedaan!

En voor weinig toch mooi opgelost zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Ziet er zeer netjes uit. Ben geregeld toch jaloers op mensen die zulk soort dingen zelf kunnen maken.
Enige wat je nog wel hebt is dat mocht je halfmoon gietijzeren platen gebruiken deze wel kunnen schuiven omdat je die clips niet hebt.
 
Ziet er zeer netjes uit. Ben geregeld toch jaloers op mensen die zulk soort dingen zelf kunnen maken.
Enige wat je nog wel hebt is dat mocht je halfmoon gietijzeren platen gebruiken deze wel kunnen schuiven omdat je die clips niet hebt.
Als je er 2 op hebt kan niks schuiven, of een rooster en een gietijzer. , je hebt toch geen gietijzer alleen boven
 
Als je er 2 op hebt kan niks schuiven, of een rooster en een gietijzer. , je hebt toch geen gietijzer alleen boven
Ik heb wel eens m’n gietijzeren rooster laag en m’n planca boven. Bij bijvoorbeeld smashing burgers. Maar als het voor jou werkt is het prima toch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Ik heb wel eens m’n gietijzeren rooster laag en m’n planca boven. Bij bijvoorbeeld smashing burgers. Maar als het voor jou werkt is het prima toch.
Gietijzeren half moons heb ik nog niet ,heb een afgrill rooster die op de plaats van de platesetter kan , en als plancha een skillet, of plaat die op de hele rooster moet , maar komt er toch nog een half moon . Kan ik zelf altijd nog clips voor maken .
 
Handig als je handige Harry bent met 2 handige handen :D
 
Top opgelost zo. Het is natuurlijk zonde geld om dit nieuw te kopen als je dit zo kan maken. Jammer dat je niet in de buurt woont 😜
 
Top gedaan! Ik ben wel handig, maar heb helaas de spullen niet om dit voor elkaar te krijgen... Dan maar een paar stangen die in de weg zitten ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Top gedaan! Ik ben wel handig, maar heb helaas de spullen niet om dit voor elkaar te krijgen... Dan maar een paar stangen die in de weg zitten ;)
Denk dat je alles zelf klaar maakt voor het lassen, dat je bij een las bedrijf voor een paar tientjes klaar bent
 
Mooi gemaakt. Chapeau.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Jaloers! Vakman. Prachtig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
20220225_143303.jpg

En ik dacht dat ik met mijn multi level "systeem" "stoer". 🤣🤣
20220225_143313.jpg
(Ik heb het niet eens zelf gemaakt).
 
  • Haha
Waarderingen: Rdj
Mooi gemaakt man, makkelijk met de hand te buigen die 6 mm staaf?
In de bankschroef en dan zo dicht mogelijk op de bankschroef met de moker omtikken en met de andere hand druk op de stang houden gaat het zeer gemakkelijk. Alleen met de hand word het te rond
 
Terug
Bovenaan Onderaan