Beef en Steak

Dekkie Heemskerk stelt zich voor

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dekkie Heemskerk
  • Startdatum Startdatum
D

Dekkie Heemskerk

Gast
Hallo beste stokers en smokers . Ja ik heb mij ook aangemeld op dit forum om gebruik te maken van elkaars kennis en smikkel genot.
Maar voor dat we smikkelen van het lekkere vlees gaat er heel wat aan vooraf meestal. Ik was altijd al een BBQ fanaat maar sinds
mijn buurman Melis een workshop heeft gedaan raken we niet uitgepraat en gestookt over onze BBQ hobby. Geweldig is toch onder de veranda of lekker in de openlucht
in de tuin de BBQ aan te steken en met een  lekker biertje of een goed glas wijn erbij onze hobby uit te voeren.
Ik gebruik een "weber one" met zo'n aspan. Geweldige uitvinding zodat bij wat wind niet de tuin en terras onder de briket stof zit.
Laatst hebben wij met al onze buren van onze buurt ( 9 woningen ) een geweldige buurt BBQ georganiseerd in onze tuin en hebben beide in BBQ-s ingezet het een waar feest van te maken.
Zie verslag van Melis op zijn ervaring van die die middag en avond.
We hadden 15 spareribs - 3 kg zalm op red cedar gerookt - 82 stookjes kippenrepen-2 grote kippen gerookt en banaan met rolo toe gemaakt op de BBQ.
Het was heel veel maar gelukkig hadden we de tijd, het BBQ-eet feestje duurde tot 1:15uur in de morgen samen met de nodige wijn was het een geslaagde buurt BBQ.
De buren melden ons Jaa hier kunnen we nooit tegen op om ook zoiets te organiseren, nou buurtjes dat hoeft niet , we steken hem zo weer aan voor een
volgende buurt BBQ ! Het kan ons niet vaak genoeg gebeuren.

Vanuit een perfecte BBQ stek uit Heemskerk groet ik jullie allen en veel lees en stook plezier !!
Dekkie Heemskerk

Hoi Dekkie,

Van harte welkom bij het Genootschap!

welkom Dekkie!

Dekkie, welkom bij de club, een BBQ-o-loog hebben we hier nog niet.

Welkom en veel plezier hier!!!

Hoi Dekkie, welkom bij het Genootschap.
Staat er nog een huis te koop bij jouw in de straat....dan ga ik verhuizen, lijkt me wel leuk die buurt bbq bij jullie :D

Welkom Dekkie, leuk intro trouwens!! :D

hoi Dekkie,
welkom bij dit edele genootschap

Welkom Dekkie!

Van harte welkom hier Dekkie!

Hallo Dekkie, van harte welkom hier!

=)) =)) =))

Gelukkig is vergissen menselijk!!!!

Terug
Bovenaan Onderaan