Beef en Steak

DanBras satehdag!

Riestad

Gemarineerd
Na de geweldige reviews van dit recept ben ik gisteren begonnen met marineren van de kip en vandaag gaat het dan gebeuren :)m

8e030c36eec2f059f07196d7dadec30a.jpg

Resultaat na 24 uur marinade

b22e40db705c03ee5cb699f2a0add083.jpg

Alle kip op stok nog ff wachten op de Q :)

pieterb zei:
dat ziet er nu al lekker uit  ;) ;)
en dan moet je ze nog grillen  :) :) :)

Dat klopt helemaal, en daarna nog opeten...

Wat denk je ? allemaal gelukt :D

5a4c6e2fbdd8aa966a393bfa3bf54435.jpg

1631c99cf12a1e86212a552a9193591c.jpg

b0009096144204bb7eb038c10a49ddfc.jpg

En zouden we het weer willen eten ?

Hell Yeah!

Prachtig resultaat! Schuif maar door  :D

Op de todo lijst!

Dat zijn lekkere lange spiezen zeg.  Ziet er puik uit!

Heerlijke sate!!

Voor iedereen die het op de todo lijst heeft staan.

Zet het als eerste op je lijst  :D

Ziet er heerlijk uit, deze staan bij mij nog op de todo, deze sate wordt zoals ik het zie standaard met pindasaus gegeten.
Pindasaus vind ik super, helaas vind mijn meisje pindasaus niet helemaal je van het.

Ewald zei:
Ziet er heerlijk uit, deze staan bij mij nog op de todo, deze sate wordt zoals ik het zie standaard met pindasaus gegeten.
Pindasaus vind ik super, helaas vind mijn meisje pindasaus niet helemaal je van het.
Deze sateh is veel te lekker om met pindasaus te bedekken....

Ceriel zei:
Ewald zei:
Deze sateh is veel te lekker om met pindasaus te bedekken....
+1 geen pindsaus nodig!

Laatste stukje glijdt zojuist naar binnen. Blijvend toppertje. Heb deze keer met varkenshaas gemaakt maar de mogelijkheden zijn legio. Zoals bovenstaand easy on met de satesaus. Gaat snel overheersen. Zoals in origineel recept staat aangegeven "maak 'm eerst origineel" om te bepalen wat nog naar eigen smaak is te veranderen. Voor mij de komijnzaad met de helft minder en even door de vijzel. 

ShuttleX zei:
Laatste stukje glijdt zojuist naar binnen. Blijvend toppertje. Heb deze keer met varkenshaas gemaakt maar de mogelijkheden zijn legio. Zoals bovenstaand easy on met de satesaus. Gaat snel overheersen. Zoals in origineel recept staat aangegeven "maak 'm eerst origineel" om te bepalen wat nog naar eigen smaak is te veranderen. Voor mij de komijnzaad met de helft minder en even door de vijzel.

Ik ga volgend week ook een pittige variant proberen!

Terug
Bovenaan Onderaan