Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pieterb zei:dat ziet er nu al lekker uit![]()
en dan moet je ze nog grillen![]()
![]()
![]()
santino zei:Op de todo lijst!
Deze sateh is veel te lekker om met pindasaus te bedekken....Ewald zei:Ziet er heerlijk uit, deze staan bij mij nog op de todo, deze sate wordt zoals ik het zie standaard met pindasaus gegeten.
Pindasaus vind ik super, helaas vind mijn meisje pindasaus niet helemaal je van het.
+1 geen pindsaus nodig!Ceriel zei:Deze sateh is veel te lekker om met pindasaus te bedekken....Ewald zei:Ziet er heerlijk uit, deze staan bij mij nog op de todo, deze sate wordt zoals ik het zie standaard met pindasaus gegeten.
Pindasaus vind ik super, helaas vind mijn meisje pindasaus niet helemaal je van het.
ShuttleX zei:Laatste stukje glijdt zojuist naar binnen. Blijvend toppertje. Heb deze keer met varkenshaas gemaakt maar de mogelijkheden zijn legio. Zoals bovenstaand easy on met de satesaus. Gaat snel overheersen. Zoals in origineel recept staat aangegeven "maak 'm eerst origineel" om te bepalen wat nog naar eigen smaak is te veranderen. Voor mij de komijnzaad met de helft minder en even door de vijzel.