Beef en Steak

Dag lieve BBQ-vrienden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Peter Janssens
  • Startdatum Startdatum
P

Peter Janssens

Gast
Dag iedereen. In ontdekte gisteren deze site. Ik snuisterde al wat rond (voor de niet-Belgen: "snuisteren" = verkozen tot 1 van, de mooiste Vlaamse woorden = nieuwsgierig rondneuzen ;)) en vond dit een zeer leuke, maar vooral interessante site. Wat mij opviel is dat het forum ook niet "bevuild" is met allerhande niet interessante of onnozele info. Dus: ik registreerde mij en  stel me, zoals jullie vragen, even voor.
Ik heet Peter, woon in Oudenaarde (beter bekend als de aankomstplaats van de Ronde van Vlaanderen, dus middenin de mooie Vlaamse Ardennen), ben 45 jaar, sinds meer dan 20 jaar foodie en BBQ-fanaat. Meer en meer keer ik terug naar de essentie van het koken, nl een goed product, perfect klaargemaakt, zonder al te veel poespas. Logischerwijze kom je dan al gauw bij BBQ uit. Ik ben de trotse bezitter van een XXL Big green egg, een rookoven van Weber en een klassieke Weber-BBQ, maar de laatste 2 komen nauwelijks nog uit mijn tuinhuis. Mijn groen ei kan het allemaal: koud roken, warm roken, direct grillen, indirect grillen, lage temperatuur garen, superheet garen voor pizza bv,...
Ik hoop dat ik wat receptjes kan vinden op jullie site en zal het zeker niet nalaten om mijn recepten te posten.
Voila, dat was het.
Tot ergens anders op dit forum.
Groetjes, Peter

hoi Peter,
Welkom op dit edele genootschap, kjk rustig rond en stel je vragen.
Lijkt me leuke mooie gerechten van jou te mogen bewonderen

Welkom Peter!

Peter, welkom bij het BBQ Genootschap.

Fijn om te lezen dat je goede informatie hier hebt gevonden. Mocht je iet missen vraag het gerust of voeg de informatie zelf toe.

Welkom hier Peter !

Dit is inderdaad een schitterende plekje met een schat aan nuttige informatie ! Have fun !

Hoi Peter,

Van harte welkom bij het Genootschap! Leuke introductie! Ook fijn om te horen dat je het een goed forum vindt.

Hallo Peter, welkom hier. Ik ben net toegetreden tot de groep van het Groene Ei, dus ben heel benieuwd naar jouw ervaringen. Hoelang heb jij je ei al, en welk formaat? Vertel me alles wat je kwijt wil ;)

Edit, ik lees XXL Big Green Egg. Bestaan die dan? Wat is daar de doorsnee van?

Hallo Pieter, welkom op het forum.

Welkom op het forum van het BBQ Genootschap.

Welkom Peter en heel veel plezier hier.

Terug
Bovenaan Onderaan